Nerowulf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Får man 5000 Humanity, får man Hero-skin. Har man Humanity på 0, får man Bandit-skin. (Røft sagt) Har man camo av noe slag, så gjelder det ikke. Man må ha -2000 for bandit, om man har høyere en dette blir det en placeholder som kan vare fra 5 sekunder til mange timer, men man er ikke bandit Placeholder, hva er det? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Fack, sinnsyke artifacts rundt Stary Zobor atm... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Mener å ha lest et sted at grunnen for artifacts-greia er noe military greier. Så de stedene hvor det er military camp, er det større sjans for den grafikk-buggen. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det stemmer. Gå inn på video options -> advanced -> video memory. Sett video memory til noe annet, f.eks low. også setter du det tilbake til default.. Fikser alltid artifacts hos meg, så lenge jeg er pålogget den serveren i det området. Jeg har 2500 i Humanity, fortsatt bandit skin.. Etter å ha connecta fra i går kveld. Veldig irriterende å miste Alice Pack'en sin når du morfer fram og tilbake mellom bandit og nice guy. Og det skulle vært en måte og re-stocka magasinene på.. Litt kjipt å løpe rundt med 3 magasin som er halvtomme.. I det minste kunne man velge hvilket magasin som er i litt lettere. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Får man 5000 Humanity, får man Hero-skin. Har man Humanity på 0, får man Bandit-skin. (Røft sagt) Har man camo av noe slag, så gjelder det ikke. Man må ha -2000 for bandit, om man har høyere en dette blir det en placeholder som kan vare fra 5 sekunder til mange timer, men man er ikke bandit Placeholder, hva er det? Midlertidig skin virker det som, kommer ikke på så mange spill som har dette, men APB har det, om man spawner å slik man ser ut ikke har loada får man et generisk A4 utseende til det er ferdig loaded å man popper tilbake til det man bør ha, dette er det som gjør at mange rapporterer å være bandits i et par minutter \ sekunder etter respawn Håper det forklarte Vil selv anbefalle hero looks en del folk er greie å spør om hjelp osv når de ser noen med det (iallefall meg) selv når jeg har våpen, noen bare skyter for å være idioter men mange utrolig nok gjør ikke det. Elsker når folk spiller med på litt god gammaldags RP Men er irriterende å være male når ingen skins virker på female :< Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 De siste dagene har jeg ikke fått fiksa artifacts uansett hva jeg har prøvd. Burde jeg legge inn DayZ på nytt? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 De siste dagene har jeg ikke fått fiksa artifacts uansett hva jeg har prøvd. Burde jeg legge inn DayZ på nytt? Gjelder alle tror jeg. Noen ganger får noen det, andre ganger for noen andre det. Vet ikke helt hva faktorene er. Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Fix for artifacts: Gå i Nvidia control panel -> 3d settings -> threaded optimization: force/always off Etter at jeg gjorde dette har jeg aldri lenger sett noe som helst til artifacts. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det gir faktisk en hel del mening. Satt og stusset over at det måtte være noe 3D-relatert i går. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Noen tilsvarende fiks for de med AMD-kort? Har også slitt med artifacts i det siste. Prøvd alt av fixes. Eneste som hjelper litt midlertidlig for meg er å gå helt ut av serveren/spillet, og rejoine. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Fix for artifacts: Gå i Nvidia control panel -> 3d settings -> threaded optimization: force/always off Etter at jeg gjorde dette har jeg aldri lenger sett noe som helst til artifacts. Hei, hvor er dette ligger egentlig, finner det ikke hos meg. Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvis du har Nvidia-kort høyreklikker du på skrivebordet -> Nvidia control panel -> i menyen vil venstre finner du 3d settings -> manage 3d settings. I lista finner du "threaded optimization". Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvis du har Nvidia-kort høyreklikker du på skrivebordet -> Nvidia control panel -> i menyen vil venstre finner du 3d settings -> manage 3d settings. I lista finner du "threaded optimization". funker ikke uansett Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Bare bytt server når du får artifactsa det pleier å ordne det. Funka for meg senest nå ved Berezino military campen. Men det vil jo komme tilbake igjen fram til det blir patcha Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 så, hva skjer med ghillie når jeg fikk bandit skin a -.- fuck alpha, mista også l85 ta jeg skulle putte 1 magasin i baggen. Og jeg veit jeg trykte på magasin. Så mista jeg 7 magasiner og l85. Kult... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Bare bytt server når du får artifactsa det pleier å ordne det. Funka for meg senest nå ved Berezino military campen. Men det vil jo komme tilbake igjen fram til det blir patcha Samme her, får masse av det så fort jeg kommer til store byer / Army camps. Bytter server eller logger inn og ut. Så er alt ok igjen. Endret 24. august 2012 av Bare Ban Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 lingor island, de35. en hacker der, alle døde -.- Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Stort øyeblikk for DayZ! 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 noen andre som blie svimmel av å spillet spillet? når jeg snur meg så tar tar det litt tid før jeg er der jeg vil se visst dere skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Gå til options og skru av "postprocessed et eller annet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå