Vertical^ Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hvilken server er det folk her spiller på? Skjønner ikke hvordan dere finner så mye action! Vaset rundt på et par servere. Det eneste jeg møter er zombier som denger løs på meg Lenke til kommentar
wergz Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Hei! Har lest litt fra den første siden på denne tråden, og lurer på hvordan man laster ned DayZ på den letteste måten. Er det ikke bare å Laste ned Original-spillet + moden, så kan man begynne? EDIT: Fant dette på Steam: "Kjøp ARMA II: Combined Operations Inkluderer 2 objekter: ARMA II, ARMA II: Operation Arrowhead" for 25 Euro som det var snakk om tidligere. Hva nå? :S Endret 18. august 2012 av wergz Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hei! Har lest litt fra den første siden på denne tråden, og lurer på hvordan man laster ned DayZ på den letteste måten. Er det ikke bare å Laste ned Original-spillet + moden, så kan man begynne? EDIT: Fant dette på Steam: "Kjøp ARMA II: Combined Operations Inkluderer 2 objekter: ARMA II, ARMA II: Operation Arrowhead" for 25 Euro som det var snakk om tidligere. Hva nå? :S http://www.dayzcommander.com/ Lenke til kommentar
wergz Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hei! Har lest litt fra den første siden på denne tråden, og lurer på hvordan man laster ned DayZ på den letteste måten. Er det ikke bare å Laste ned Original-spillet + moden, så kan man begynne? EDIT: Fant dette på Steam: "Kjøp ARMA II: Combined Operations Inkluderer 2 objekter: ARMA II, ARMA II: Operation Arrowhead" for 25 Euro som det var snakk om tidligere. Hva nå? :S http://www.dayzcommander.com/ ARMA II + Operation Arrowhead + DayZcommander = Ferdig? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Du må jo laste ned DayZ mod'en også. DayZCommander er vel bare et program som gir deg enkel tilgang til servere. Endret 18. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
wergz Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du må jo laste ned DayZ mod'en også. DayZCommander er vel bare et program som gir deg enkel tilgang til servere. Okei, jeg trodde det var Operation Arrowhead med et kallenavn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du må jo laste ned DayZ mod'en også. DayZCommander er vel bare et program som gir deg enkel tilgang til servere. Dayzcommander laster også ned de fleste versjoner av både arma 2 og dayz. Enkel måte å styre alt på. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du må jo laste ned DayZ mod'en også. DayZCommander er vel bare et program som gir deg enkel tilgang til servere. Dayzcommander laster også ned de fleste versjoner av både arma 2 og dayz. Enkel måte å styre alt på. Så alle patcher/oppdateringer ligger i commander, og jeg slipper å se andre steder for moden? Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er på en DE server atm og forran meg så er det et fly crash og et heli crash på airfielden. Er dette hacket inn? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er på en DE server atm og forran meg så er det et fly crash og et heli crash på airfielden. Er dette hacket inn? Flykrasj? Fly er jo ikke i dayz Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er på en DE server atm og forran meg så er det et fly crash og et heli crash på airfielden. Er dette hacket inn? Flykrasj? Fly er jo ikke i dayz Derfor eg spør om det er hacket inn eller om det er lagt inn i en patch som eg ikkje veit om. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du må jo laste ned DayZ mod'en også. DayZCommander er vel bare et program som gir deg enkel tilgang til servere. Dayzcommander laster også ned de fleste versjoner av både arma 2 og dayz. Enkel måte å styre alt på. Så alle patcher/oppdateringer ligger i commander, og jeg slipper å se andre steder for moden? Stemmer. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du må jo laste ned DayZ mod'en også. DayZCommander er vel bare et program som gir deg enkel tilgang til servere. Dayzcommander laster også ned de fleste versjoner av både arma 2 og dayz. Enkel måte å styre alt på. Så alle patcher/oppdateringer ligger i commander, og jeg slipper å se andre steder for moden? Stemmer. Greit! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Noen som har prøvd Lingor Island kartet?? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ja, spilt det to gangen, bare om natten. Men virker som det er mye mer loot vennlig, Mange flere tettsteder og byer med mange hus man kan loote. Begynner også med mat og revolver der eg spilte når man døde Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Derfor eg spør om det er hacket inn eller om det er lagt inn i en patch som eg ikkje veit om. Scriptkiddies, og antageligvis en uren admin. Admin har da med vilje inkludert disse filene på server slik at scriptkidddies fortsatt kan spawne f.eks. A10. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hehe, hvorfor skjer sånne ting aldri når jeg spiller Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Var fult ustyrt med AS50, Thermal, Rangefinders, NVGs, M9 Silenced, Antibiotics, Coyote Backpack, Ghillie osv igår. Logget innpå en server også spawnet eg med kysten uten nokken som helst gear. Hadde fortsatt alle zombie killsa og ghillien så var samme character, bare at eg mista alt. Nokken som har opplevd det samme? Litt kjipt, men men. Alpha er alpha Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Ourforums lanserer ny server i dag, Info: Kart: Chernarus Hive: Kun for denne serveren, fersk når serveren startes. Passord: Ja, fås ved forespørsel. Regler: Null hacking, duping eller Alt-F4. Åpen for folk fra hele verden, ta med kompiser og join moroa Endret 18. august 2012 av Avien Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 "Bad version, server rejected connection" :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå