Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Hva er greia med at siktet vibrerer/ustabil/hopper alle veier? :p

Siktet gjør det når du har løpt lenge og har blitt sliten. Men det er mere rolige bevelgelsa. Når hele skjermen rister kan det hende at du har fått hjerneristelse eller er i " sjokk". Prøv å ta painkillers, så skal det være i orden igjen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har et bra tips på hvor jeg kan finne et kart? Å mat? Stakkars fyren min dør snart.. :cry:

Løp til kysten, sprint inn i nærmeste byen du ser, fr ader så løper du rett til supermarkedet, sjekk hele supermarket å løp videre, rett inn i alle huser krinkler å kroker.

Jeg sier løp fordi du ikke har noe å miste.

Det å løpe fra zombier i byer er utrolig lett, igjennom et skur eller hus så er de borte, å du vil de fleste gangene finne det aller meste av ting du trenger på en runthrough

så sjekker du firestation for kanskje å finne noe digg, men vær rask :)

om du er på en middels tom server er det bare å pløye igjennom, om du er på en high pop server med mer en 30 man sniker du deg igjennom å ser inni husene for hovedsaklig døde folk hehe

Lenke til kommentar

Ironisk nå? Konsoller har ødelagt mang en lovende tittel.

Og de titlene har blitt ødelagt fordi spillet har først og fremst blitt utviklet med konsoll i tankene og ikke PC som hovedplattform. Ta Dragon Age Origins, ble utviklet for PC og porta til konsoll. På konsoll var det ikke bra da styrekontroller og slikt var knotete i forhold til PC, mens PC versjonen fikk skryt som bare det. Dragon Age 2 var lagd for PC og porta til PC noe som bidro til atall dybden og forsvant og man satt igjen med ett brukbart actionspill uten så mye mer spennende ting.

Spill som har hovedfokus på PC og blir portet til andre plattformer bør ikke bli dårligere, verre er det når man utvikler spill til en dårligere plattform for deretter porte den til bedre plattformer.

Lenke til kommentar

Tror nok det er mange andre grunner enn at de ikke tør til at folk holder seg unna NWAF, Det er ett av stedene jeg har verst problem med grafikken. Etter en hvis ganger med forsøk på å fikse det så får jeg det til, men risikoen for å dø av en snikskytter med AS50 der oppe mens jeg holder på er for stor til at jeg gidder å besøke det aktivt. Vært der oppe en del ganger for PvP og kun ett par av dem har det vært PvP som har vært artig, majoriteten av gangene er det en snikskytter med AS50 som ligger å venter og som skyter en fra 600-1000m hold.

NWAF er bra for loot, men poå servern vår så har noen folk vært overkant aktive og satt opp en camp med 53 telt.. Så trenger jeg å skaffe meg nytt utstyr er det enklere å gå dit enn å gå til steder jeg kan være lett mål for en snikskytter. For PvP foretrekker jeg heller Elektro eller Cherno, flere muligheter til å gjemme seg samt mindre sjanse for at en nisse med ghillie og AS50 ligger og venter på steder man nesten ikke kan se dem. Selv om man fint kan det i Elektro og Cherno og er det færre plasser som er bra så man kan lokalisere dem enklere.

Lenke til kommentar

Jeg føler med truffet :huh: Satt selv å gjemte meg inni et tre oppå en ås med ghillie suit og AS50 og sikta nedover NWA :p

Men angående problemer med grafikken, så anbefaler jeg deg å logge ut og inn fra serveren om det plutselig skulle bli så ekstremt at man ikke ser en dritt. Pleier å fikse det for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...