Thuesen207 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Parking like a boss! jeg er stjerna i bildet Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=9mZRzSEu5d8 Kan ikke huske at jeg har noengang spawna like ved en brannstasjon i DayZ. Endret 14. august 2012 av Decoman Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Tips til dere som kjører helikopter, slik stopper sjaføren vår helikopteret vårt 1 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Er vel ikke så mye nytt med den stoppeteknikken der, trodde det var særdeles vanlig å stoppe farten på et helikopter ved å dra nesa oppover. Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Har aldri sett noen snu helikopteret rundt slik han gjør det, like sketchy hver gang han gjør det for en bråstopp imot en bakke -.-" Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Grunnen til at man ikke ser det så ofte er vel fordi det skal være fysisk umulig (tror jeg), og fordi veldig få andre spill tillater det. For eksempel på GTA stopper vel helikopteret å rotere når det står med snuta ca. 70 grader opp i lufta. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Ikke særlig smart å stoppe død i luften 50 meter over bakken, lett mål. Skal dog sies, fancy move. Endret 14. august 2012 av Vizla Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fant en badass sniper av en dude isted, og det ser ut som at det er god zoom på den, hvordan bruker man det egentlig? ja er newb enda ! =) Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Man høyreklikker for og zoome, og vensteklikker for å skyte Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ah, da gjorde jeg det riktig, virket ut som badass zoom men det var det ikke Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Også kan du bruke + og - på numpaden til å zoome ut og inn. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Jeg og en kompis ble drept igår, mistet 2x AS50 2x L85 AWS, NVG, Rangefinder og alt. 2 timer senere fant vi camp med 5 AS50, 3 L85AWS og masse masse flere våpen. Så nå har jeg AS50 igjen med 7 mags, Mk48 MOD med 3 mags, ghillie, nvg, gps og en del andre ting Lenke til kommentar
froosh Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Her er bilde av den nye skinnen man får om man har over 5000 humanity points - implementert i 1.7.2.5 patchen. Til venstre er skinnen vist med høy oppløsning (om man har kjøpt PMC pakken) - til høyre er den vist uten PMC pakken. Karakteren din vil være iført en blå, rutete skjorte under vesten. Det er ikke bra for kamuflasje, men forhåpentligvis vil det være en effektiv måte å skue vennlige spillere på avstand. Så da er på tide å begynne å gi blodoverføringer (de belønne deg med 1000 humanity) - med mindre du er en iskald morderisk fant. Det er for tiden ingen kvinnelig versjon av skinnen. Ekstra bilde: Endret 15. august 2012 av Froosh 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dagens glad nyhet http://kotaku.com/5934996/the-makers-of-dayz-want-to-put-it-on-consoles Lenke til kommentar
Ekuahx Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Jeg og en kompis ble drept igår, mistet 2x AS50 2x L85 AWS, NVG, Rangefinder og alt. 2 timer senere fant vi camp med 5 AS50, 3 L85AWS og masse masse flere våpen. Så nå har jeg AS50 igjen med 7 mags, Mk48 MOD med 3 mags, ghillie, nvg, gps og en del andre ting Hehe, akkurat det samme skjedde med meg og en kompis i dag. I går letet vi etter crash sites og fant omsider et styrta player helikopter der 4 players døde i crashet. Vi hadde mye fra før men det skader ikke å ha dobbelt av ting Så tok med en M4sd med rds, as50, m16acog, 3 gullie suits, 3 rangerfinders, 4 ngvs, div toolbox, spader, gps osv. Så satte vi opp telt tidligere idag og skulle finne oss kjøretøy. Fant omsider 2stk atv som manglet alt. Gikk ned til Berenzino, letet litt og fant en god del. Så ser vi plutselig masse zombier som løper vilt rundt omkring, men ikke mot oss. Så stopper de og fortsetter normalt, så vi tenkte det var en bug eller noe. Så hørte jeg en salve lyddempete skudd rett bak meg og trodde kompisen skjøt zombier. Jeg snuddde meg rundt men ingen zombier å se.. I neste øyeblikk var jeg død, og han rett etterpå. Vi mistet alt, men la en FAL og nvg i teltet da Hater bandits!! Endret 15. august 2012 av Ekuahx Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hva er greia med at siktet vibrerer/ustabil/hopper alle veier? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Bare et spørsmål fra en skvetten kar som ikke liker skumle spill Hvordan er DayZ med tanke på det jeg nevnte over? Er det "skummelt"? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Bare et spørsmål fra en skvetten kar som ikke liker skumle spill Hvordan er DayZ med tanke på det jeg nevnte over? Er det "skummelt"? Jeg liker ikke skumle spill heller. DayZ er ikke noe skrekkspill, men et spenningsspill er det i høyeste grad. Forbered deg på intense adrenalinkick. Advarsel: Ekstremt vanedannende! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fra en som heller ikke liker skumle spill så kan jeg si at for meg går DayZ veldig fint. Spillet er ikke nevneverdig skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå