Mats1988 Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Lignende opplevelse? Øks versus murhus og .50 skudd versus leirtak. Tror faktisk det leirtaket har rast i virkeligheten i motsetning til murhuset Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Men det var bare ett skudd da. Han arkitekten til det huset der hadde nok vært skutt av taliban for lenge siden. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Jaså, nytt Meta-game til DayZ er å snakke om bygningers struktur og hvor mye de eventuelt tåler av økseslag? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Dere må se på denne, jeg lo godt av denne igår kveld 1 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 RIP Epic guitar guy 2 Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Jeg får error "bad version, server rejected connection" i DayZ klienten, jeg benyter Six Launcher og må da kanskje finne en oppdatert server da? Versjon 1.62.95824 ser ut til å være siste version når jeg kikker på listen av servere i Six Launcher. Jeg har versjon 95417 og aner ikke hvordan jeg får autooppdatert til 95824 Endret 9. august 2012 av Decoman Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 (endret) *Slettet av meg selv* Endret 9. august 2012 av Decoman Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Svar til Decoman- Hadde samme greia tidligere. Endte med at jeg installerte DayZ Commander i stedet, og fikk oppdatert ARMA derfra. Er fremdeles ikke mange servere jeg kommer inn på, men får da spilt i det minste. Endret 9. august 2012 av Nerf Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Regner med det kommer en fix på de svarte stripene man får over hele skjermen? Eg prøvde å trykke Shift+ - skrev "flush" men i dag hjalp ikke det heller, i går hjalp det å skrive det, i dag ble det bare verre for hvert minutt, endte med at eg bare slo av hele spillet. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Eg prøvde å trykke Shift+ - skrev "flush" men i dag hjalp ikke det heller, i går hjalp det å skrive det, i dag ble det bare verre for hvert minutt, endte med at eg bare slo av hele spillet. Jeg prøvde dette: Endre minne innstillingene for grafikkortet i spillet fra defaults til high eller noe, og så lukke klienten og starte på nytt. Så ved omstart, endre minneinnstillingene fra high f.eks tilbake til defaults. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Skjer med at jeg ikke får opp noe annet enn lingor island servere i ingame filteret? Jeg har riktignok nettopp installert den modden på nytt og den funker som bare det. Men får ikke til å spille Dayz med Chernarus mappet. Noen tips? Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Dette virker jo praktisk, så sant dette virkelig fungerer da i de fleste tilfellene. 1 Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Det ble stille i tråden her. Kommer pokker ta ingen vei med å oppdatere Dayz fra 95417. Jeg ser ut til å kunne spille på servere med versjon 95417 men ikke 95775 (beta versjon er visst 95777 og ikke 95775). Leser i en tråd at brukere angivelig har fått global ban etter å bare ha oppdatert til 95777. Rare greier. Dette er kanskje ikke sant? http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/65601-they-are-banning-you-for-updating-to-revision-95777/ Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Hvordan oppdatere man egentlig, trodde dette var noe som ble gjort automatisk, Eg har versjon 95389... Er en del servere som har den versjonen enda, virker som det er to Norske servere som har den versjonen forsatt, Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Takker! Hvordan blir dette da, skal eg innstallere alle updatene imellom den eg har og den nyeste. Elle holde det å laste ned den nyeste. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Lastet ned den nyeste nå, men kommer forsatt bare innpå servere med versjon 95389. Så gudene vite. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Jeg tror jeg har noe tull med filbanene i Six Launcher. Jeg tror jeg kom til skade å skrive noe in i feltene for "mod path" og "pack path". Har fjernet dette nå i options i Six Launcher, slettet beta folder i expansions folderen og forsøker nå på nytt å installere DayZ via Six Launcher. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Skjer med at jeg ikke får opp noe annet enn lingor island servere i ingame filteret? Jeg har riktignok nettopp installert den modden på nytt og den funker som bare det. Men får ikke til å spille Dayz med Chernarus mappet. Noen tips? Måtte visst disable lingor + 1 ting til under *Expansions* Nå får man spilt "vanlig" DayZ igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå