Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får error "bad version, server rejected connection" i DayZ klienten, jeg benyter Six Launcher og må da kanskje finne en oppdatert server da?

Versjon 1.62.95824 ser ut til å være siste version når jeg kikker på listen av servere i Six Launcher.

Jeg har versjon 95417 og aner ikke hvordan jeg får autooppdatert til 95824

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Eg prøvde å trykke Shift+ - skrev "flush" men i dag hjalp ikke det heller, i går hjalp det å skrive det, i dag ble det bare verre for hvert minutt, endte med at eg bare slo av hele spillet.

Jeg prøvde dette: Endre minne innstillingene for grafikkortet i spillet fra defaults til high eller noe, og så lukke klienten og starte på nytt. Så ved omstart, endre minneinnstillingene fra high f.eks tilbake til defaults.

Lenke til kommentar

Det ble stille i tråden her.

Kommer pokker ta ingen vei med å oppdatere Dayz fra 95417. Jeg ser ut til å kunne spille på servere med versjon 95417 men ikke 95775 (beta versjon er visst 95777 og ikke 95775).

Leser i en tråd at brukere angivelig har fått global ban etter å bare ha oppdatert til 95777. Rare greier. Dette er kanskje ikke sant? http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/65601-they-are-banning-you-for-updating-to-revision-95777/

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har noe tull med filbanene i Six Launcher. Jeg tror jeg kom til skade å skrive noe in i feltene for "mod path" og "pack path". Har fjernet dette nå i options i Six Launcher, slettet beta folder i expansions folderen og forsøker nå på nytt å installere DayZ via Six Launcher.

Lenke til kommentar

Skjer med at jeg ikke får opp noe annet enn lingor island servere i ingame filteret?

Jeg har riktignok nettopp installert den modden på nytt og den funker som bare det.

Men får ikke til å spille Dayz med Chernarus mappet.

Noen tips?

Måtte visst disable lingor + 1 ting til under *Expansions*

Nå får man spilt "vanlig" DayZ igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...