Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 I løpet av de femti gangene du har dødd i dag på serveren, Ivarel, så fant du et krasjet helikopter? Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 HAHAA OK. jeg Går opp mot stary og henter liket mitt nå. Inn i helvette som lattis jeg fikk da jeg crasha, woopfish. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Jeg er veldig interessert i å joine den private serveren det har vært snakk om, heter den BBG1? Hvem skal jeg kontakte? Kommer over sammen med et par karer jeg spiller sammen med. Ble nettop drept av hackere da vi skjøt ned helikoptere deres, ikke moro Endret 8. august 2012 av Avien Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 HAHAA OK. jeg Går opp mot stary og henter liket mitt nå. Inn i helvette som lattis jeg fikk da jeg crasha, woopfish. haahhah håpa vi kunne redde deg, fordi jeg så ikke killed msg.. liket ditt ligger i fred fra oss Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Joina en US server og havnet bak en hacker som hadde en trekasse fylt med M107. Fikk tatt han, men ble selv tatt rett etter jeg inspiserte trekassen. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 NOen som vet om min karakter på de offisiele serverene blir slettet når jeg lager en ny karakter på den private serveren?Og hvor finner jeg den private serveren?Bruker jeg Six Launcher eller er det litt annereledes? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 NOen som vet om min karakter på de offisiele serverene blir slettet når jeg lager en ny karakter på den private serveren?Og hvor finner jeg den private serveren?Bruker jeg Six Launcher eller er det litt annereledes? Du mister ikke karakteren du har på offisielle servere. Serveren kan du finne via filter i selve spillet, eller bruke dayz commander sitt filter. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 NOen som vet om min karakter på de offisiele serverene blir slettet når jeg lager en ny karakter på den private serveren?Og hvor finner jeg den private serveren?Bruker jeg Six Launcher eller er det litt annereledes? Forsvinner ikke nei. Søk ingame multiplayer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 HAHAA OK. jeg Går opp mot stary og henter liket mitt nå. Inn i helvette som lattis jeg fikk da jeg crasha, woopfish. haahhah håpa vi kunne redde deg, fordi jeg så ikke killed msg.. liket ditt ligger i fred fra oss Hvor spiller dere? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Private ? Ja. Sa ifra til Admin, så han PM'er deg nå. Du må komme på TS og joine oss Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Serveren tryna? Fikk hvertfall tatt en slem bandit på taket av ene brannstasjonen i elektro. Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Serveren tryna? Fikk hvertfall tatt en slem bandit på taket av ene brannstasjonen i elektro. Virker sånn Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 har sendt sms til serveradmin Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 http://ourforums.net/threads/bbg-nedetid-explained.26/#post-84 2 Lenke til kommentar
Curiuz Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hehe, skjønner det. ^^ Hadde ikke gjort det jeg heller hadde jeg hatt helikopter. Hvem som drepte meg i Cherno igår btw? Jeg lå i sjukehuset, jeg og 2 til. Skulle hente blodbags. Men ble skutt og bene knekte og jeg blødde som faen, og i det jeg holdt på å bandasjere meg kom det en kule rett i hode. Han satt vell i apartment bygget regner jeg med. ^^ Hadde heldigvis ikke noe bra utstyr daså. Det var nok meg Prøvde også å snakke til dere, men fikk ikke noe svar så skjøt hehe. Han ene sprang langt vekk, han 3 så jeg ikke noe mer til. Disconnectet ikke bare fikk alle zombiene etter meg oppå taket og gikk tom for ammo Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) JEG FLIRER MEG IHJEL! Hahaha, heli chase mot tråsykkel! Tårene triller Edit : Og hevnen er SØT Endret 8. august 2012 av wilbur626 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 JEG FLIRER MEG IHJEL! Hahaha, heli chase mot tråsykkel! Tårene triller Edit : Og hevnen er SØT DIN FITTE! Var det du som skøyt meg???? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 JEG FLIRER MEG IHJEL! Hahaha, heli chase mot tråsykkel! Tårene triller Edit : Og hevnen er SØT DIN FITTE! Var det du som skøyt meg???? hahah, det var min makker Nesten! Takk for backpack, sier han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå