Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig interessert i å joine den private serveren det har vært snakk om, heter den BBG1? Hvem skal jeg kontakte? Kommer over sammen med et par karer jeg spiller sammen med.

Ble nettop drept av hackere da vi skjøt ned helikoptere deres, ikke moro :(

Endret av Avien
Lenke til kommentar

NOen som vet om min karakter på de offisiele serverene blir slettet når jeg lager en ny karakter på den private serveren?Og hvor finner jeg den private serveren?Bruker jeg Six Launcher eller er det litt annereledes?

Du mister ikke karakteren du har på offisielle servere. Serveren kan du finne via filter i selve spillet, eller bruke dayz commander sitt filter.

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner det. ^^ Hadde ikke gjort det jeg heller hadde jeg hatt helikopter. :p

Hvem som drepte meg i Cherno igår btw? Jeg lå i sjukehuset, jeg og 2 til. Skulle hente blodbags. Men ble skutt og bene knekte og jeg blødde som faen, og i det jeg holdt på å bandasjere meg kom det en kule rett i hode. Han satt vell i apartment bygget regner jeg med. ^^ Hadde heldigvis ikke noe bra utstyr daså.

Det var nok meg ;) Prøvde også å snakke til dere, men fikk ikke noe svar så skjøt hehe.

Han ene sprang langt vekk, han 3 så jeg ikke noe mer til.

Disconnectet ikke bare fikk alle zombiene etter meg oppå taket og gikk tom for ammo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...