Thoto79 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Noen som vet hvordan man buffer opp fargene, sånn som man kan se er gjort for eks her: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Romis du som er på stary nå? Nei. Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Romis du som er på stary nå? Nei. Heeeeeelt sikker? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 100% sikker. Jeg har Cyote pack, så hvis han/hun også hadde det har han/hun bare vært heldig. Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 100% sikker. Jeg har Cyote pack, så hvis han/hun også hadde det har han/hun bare vært heldig. Ja, derfor jeg lurte Så bildet ditt.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Noen som vet hvordan man buffer opp fargene, sånn som man kan se er gjort for eks her: Post processing og gamma? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Noen på BBG1 som har lyst til å hjelpe en stakkars idiot som klarte å brekke beinet ? Har for øyeblikket ikke noe særlig å gi bort med unntak av en sykkel som står like rundt hjørnet, kan også teame opp dersom det er ønskelig! Fikk lyst til å berserk i chernorsk eller airfield! Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Til deg som var i stary på bbg 1: håper du blir banna... Skyter først på kompisen min, og når vi lurer deg så logger du etter du ble truffet av første skudd... gtfo! Mulig det var Boin, men er ikke sikker... Endret 8. august 2012 av Woopfish Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Til deg som var i stary på bbg 1: håper du blir banna... Skyter først på kompisen min, og når vi lurer deg så logger du etter du ble truffet av første skudd... gtfo! Mulig det var Boin, men er ikke sikker... Samme skjedde med meg.. Satt å ventet i en halvtime på at fyren skulle logge på.. Noe han dessverre aldri gjorde! Synd at sånne folk skal komme på denne serveren! Har du forresten tid til å hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Til deg som var i stary på bbg 1: håper du blir banna... Skyter først på kompisen min, og når vi lurer deg så logger du etter du ble truffet av første skudd... gtfo! Mulig det var Boin, men er ikke sikker... Samme skjedde med meg.. Satt å ventet i en halvtime på at fyren skulle logge på.. Noe han dessverre aldri gjorde! Synd at sånne folk skal komme på denne serveren! Har du forresten tid til å hjelpe meg ? Hvor er du? Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Er i Gorka, i en av de tre låvene! edit: har merket av på kartet ingame hvor det er sånn ca. Endret 8. august 2012 av sleipslange Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 noen som vil spille sammen på BBG1? driver å lusker rundt solo, skulle gjerne hatt reisekamerater Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Til deg som var i stary på bbg 1: håper du blir banna... Skyter først på kompisen min, og når vi lurer deg så logger du etter du ble truffet av første skudd... gtfo! Mulig det var Boin, men er ikke sikker... Samme skjedde med meg.. Satt å ventet i en halvtime på at fyren skulle logge på.. Noe han dessverre aldri gjorde! Synd at sånne folk skal komme på denne serveren! Har du forresten tid til å hjelpe meg ? Hvor er du? Er i Gorka, i en av de tre låvene! Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 noen som vil spille sammen på BBG1? driver å lusker rundt solo, skulle gjerne hatt reisekamerater Så fort jeg får i meg morfin så er jeg med ! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hvor er du da? er selv ganske langt nord. Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hvor er du da? er selv ganske langt nord. Er i Gorka og er stuck der intil videre. Got skype? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Jo, add Qvistha på Skype så tar vi det derfra. 1 Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Til deg som var i stary på bbg 1: håper du blir banna... Skyter først på kompisen min, og når vi lurer deg så logger du etter du ble truffet av første skudd... gtfo! Mulig det var Boin, men er ikke sikker... Samme skjedde med meg.. Satt å ventet i en halvtime på at fyren skulle logge på.. Noe han dessverre aldri gjorde! Synd at sånne folk skal komme på denne serveren! Har du forresten tid til å hjelpe meg ? Hvor er du? Er i Gorka, i en av de tre låvene! har oppdatert retningslinjene for BBG 1 på forumet. -Å logge ut i en skuddveksling/etter å ha blitt skutt mot sees på som brudd på reglene og er grunnlag for ban. Fint om dere som spiller på serveren kan registrere dere, og følge med på denne listen. da serveren er i en startfase vil lista bli oppdatert. Og bidra til server community. Lenke til kommentar
ivr Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Hei alle sammen! Hadde visst et lite uhell... er dette lett å fikse? Endret 8. august 2012 av ivr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå