andreherberth Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) @ishpen Noja, Jeg ser du skriver at det er fordel med 1 server per hive, men nå kommer jo BBG 2 opp i dag da , så for de som absolutt må serverhoppe så kan de det. Blir ulovelig å serverhoppe though, og blir man tatt så blir man bannet. Nå som vi har egen database så kan vi utføre noen ganske nice søkealgoritmer for å finne exploitere/serverhoppere/teleportere osv Endret 8. august 2012 av @andretnet 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 @ishpen Noja, Jeg ser du skriver at det er fordel med 1 server per hive, men nå kommer jo BBG 2 opp i dag da , så for de som absolutt må serverhoppe så kan de det. Blir ulovelig å serverhoppe though, og blir man tatt så blir man bannet. Nå som vi har egen database så kan vi utføre noen ganske nice søkealgoritmer for å finne exploitere/serverhoppere/teleportere osv Får BBG 2 omvendt døgnrytme av BBG 1? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Nei, men. Se hva man fant på BBG1 Det er lov til å være sjalu. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hvilken server er denne BBG1 egentlig? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Det er en privat server med privat hive som ble startet opp av Andre her på forumet. brukernavn @Andretnet. Serveren har blitt veldig suksessfull om jeg skal si det selv, og jeg har hatt det utrolig morsomt på serveren. Mye mer morsomt enn jeg har hatt på vanlig hive server, det er helt sikkert. Bare å PM'e han for passord. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hehe, skjønner det. ^^ Hadde ikke gjort det jeg heller hadde jeg hatt helikopter. Hvem som drepte meg i Cherno igår btw? Jeg lå i sjukehuset, jeg og 2 til. Skulle hente blodbags. Men ble skutt og bene knekte og jeg blødde som faen, og i det jeg holdt på å bandasjere meg kom det en kule rett i hode. Han satt vell i apartment bygget regner jeg med. ^^ Hadde heldigvis ikke noe bra utstyr daså. Skyldig Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hehe, skjønner det. ^^ Hadde ikke gjort det jeg heller hadde jeg hatt helikopter. Hvem som drepte meg i Cherno igår btw? Jeg lå i sjukehuset, jeg og 2 til. Skulle hente blodbags. Men ble skutt og bene knekte og jeg blødde som faen, og i det jeg holdt på å bandasjere meg kom det en kule rett i hode. Han satt vell i apartment bygget regner jeg med. ^^ Hadde heldigvis ikke noe bra utstyr daså. Skyldig Wilbur, wilbur. Bare fordi jeg drepte dere i går, så tar dere ut aggresjonen på uskyldige mennesker? Huff. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Ingen grunn til å ikke drepe tilfeldige. Null incentiv for å ikke drepe, incentiv for å drepe (potensiell gear/tools). Vel, mista camo SVD-en min før jeg skjønte noe en gang til. Jeg må bli bedre . Kanskje på tide å slutte med tredjeperson-servere, gir altfor store fordeler til campere iforhold til førsteperson. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hehe, skjønner det. ^^ Hadde ikke gjort det jeg heller hadde jeg hatt helikopter. Hvem som drepte meg i Cherno igår btw? Jeg lå i sjukehuset, jeg og 2 til. Skulle hente blodbags. Men ble skutt og bene knekte og jeg blødde som faen, og i det jeg holdt på å bandasjere meg kom det en kule rett i hode. Han satt vell i apartment bygget regner jeg med. ^^ Hadde heldigvis ikke noe bra utstyr daså. Skyldig Wilbur, wilbur. Bare fordi jeg drepte dere i går, så tar dere ut aggresjonen på uskyldige mennesker? Huff. En ting jeg har lært av dette spillet, er ganske enkelt : Skyt først. Trodde det skulle bli bedre på "privat" server, men den samme holdningen regjerer her, akkurat som vanlige servere. Måtte faktisk myrde to personer i ei kirke idag også, da de ikke respekterte påbudet om "safe-zones". Så, alle som møter meg, blir skutt. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Jeg har spilt DayZ i 1-2 måneder på Norway 2 nå, og jeg har bare sett en eneste cheater;P Samme her, noen få altså. Fant Mountain Dew nettopp. Drank it like a baws Å drikke mountain dew kaster en forbannelse over deg.. Har drukket det 3 ganger, og dødd innen 10minutter etter alle gangene. Damn that drink Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Jeg dreper ikke så fort jeg ser noen. Men når noen skyter mot meg med en M16 på Airfield tenker jeg ikke meg om to ganger. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Jeg prøvde og rope til deg, men ingame voice snakkingen fungerte ikke igår. xD Disconnectet du etterpå eller? Jeg hadde med meg to kompiser som også var der, men de såg deg ikke etterpå Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Jeg dreper ikke så fort jeg ser noen. Men når noen skyter mot meg med en M16 på Airfield tenker jeg ikke meg om to ganger. Du drepte personen som var 300 meter han som åpnet ild mot deg du, mohaha. Det er pur ondskap! Jeg prøvde og rope til deg, men ingame voice snakkingen fungerte ikke igår. xD Disconnectet du etterpå eller? Jeg hadde med meg to kompiser som også var der, men de såg deg ikke etterpå Disconnect etter et drap ? Er du gal mann ? Laget mitt jakter ned folk som disconnecter, og henger hodene deres etter en taustump bak bussen vår... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Jeg dreper ikke så fort jeg ser noen. Men når noen skyter mot meg med en M16 på Airfield tenker jeg ikke meg om to ganger. Du drepte personen som var 300 meter han som åpnet ild mot deg du, mohaha. Det er pur ondskap! Jeg prøvde og rope til deg, men ingame voice snakkingen fungerte ikke igår. xD Disconnectet du etterpå eller? Jeg hadde med meg to kompiser som også var der, men de såg deg ikke etterpå Disconnect etter et drap ? Er du gal mann ? Laget mitt jakter ned folk som disconnecter, og henger hodene deres etter en taustump bak bussen vår... Rettelse: Jeg drepte 3 personer der. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Fant Mountain Dew nettopp. Drank it like a baws Å drikke mountain dew kaster en forbannelse over deg.. Har drukket det 3 ganger, og dødd innen 10minutter etter alle gangene. Damn that drink Lever fremdeles. Men mulig det gir deg ulykke. Mistet alle tingene mine ikke lenge etterpå Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Er det noen som har et problem med svarte strekker på skjermen? Hadde det i går, samme skjer i dag, han eg spiller med har det samme problemet. Skjedde for første gang i går. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hva er passordet til BBG 1? Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Ganske ensomt å spille alene.. noen som vil spille ilag? Har helt moderate skillz, men spiller ofte. Marius.stokknes på skype, add meg om vil spille på kvelden :-D Er det noen som har et problem med svarte strekker på skjermen? Hadde det i går, samme skjer i dag, han eg spiller med har det samme problemet. Skjedde for første gang i går. Er det slike grafiske bugs prøv å trykk shift og - på numpaden samtidig så skriv du "flush" hjalp hos meg. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 woop woop hipp hurra! fant uaz, ural og pickup sammen med masse telt! teltene fik smake uralens vrede muahahaha Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Romis du som er på stary nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå