ishpen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Æsj ass noen som vet hvor det er en OK plass å sette opp et telt? :\ Forsøk å tenk deg til et sted der det ikke er så mye trafikk eller intr. å gå. Du kan skjule telt ganske langt inne i steiner. Helt sikker blir man aldri. Sannt, som du sier. -Et sted vekk fra vei. -I skogen, eller lysning i skogen. -Finn ruter hvor folk ikke går. Pass på at folk ikke snubler over teltet ditt på vei fra by A til by B, eller at det er steder som folk tenker at de skal huske (for å sette opp camp selv) slik som fjelltopper, eller steiner(som vises på kartet) Angående telt: Er det noen som kan forklare hvordan man setter opp telt uten å bruke 20 minutter på det? Endret 7. august 2012 av ishpen Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ja ishpen, det er bare å finne riktig plass med en gang *Trololollo* Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Slang opp noen klipp jeg hadde til overs,mest av at jeg dør 3 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Angående telt: Er det noen som kan forklare hvordan man setter opp telt uten å bruke 20 minutter på det? Trykk på s med jevne mellomrom mens du spammer på teltet du vil sette ned. Tar ikke mange sekundene på den måten. Endret 7. august 2012 av Sadfez 1 Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Angående telt: Er det noen som kan forklare hvordan man setter opp telt uten å bruke 20 minutter på det? Trykk på s med jevne mellomrom mens du spammer på teltet du vil sette ned. Tar ikke mange sekundene på den måten. Ok, er forsåvidt den metoden jeg bruker nå. Virker avogtil Men takker! Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) EDIT: Ny side oppe for Standalone DayZ: http://dayzgame.com/ Endret 7. august 2012 av SkinnyT 2 Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) nice! virker som det er mange som skal inn på siden.... hehe, mye trafikk! Endret 7. august 2012 av ishpen Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Mye trafikk på den siden eller? Får den ikke opp jeg Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Herlig! Kommer ikke opp her heller Endret 7. august 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 for de som lurer på hvordan siden ser ut: https://dl.dropbox.com/u/68019008/Dayzgame.PNG Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Sånn ser siden ut atm. Så dør dere ikke av spenning. Edit: Jeg var visst litt sen. Ser også at ghostery har blocket twitter feeden. Endret 7. august 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Da snakker vi Arma 3 engine for Day Z stand alone? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg får ikke det til å fungere. Mine DayZ-mappe ligger i hovedmappen til ArmA OA, og det er ingenting i mappen under expansions/beta/expansions. Jeg har prøvd å likevel kopiere direkte det som blir sagt og skrevet i linken, uten at det fungerer. Noen tips? Du kopierte @dayz mappen? Er bare den du skal kopiere. Ja det gjorde jeg, men jeg vet ikke hvor jeg skal sende snarveien til. Jeg har ingen .exe-fil i mappen den sikter til, eller i @Dayz-mappen som den kan kjøre. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Da snakker vi Arma 3 engine for Day Z stand alone? Det hadde vert awsome, får bare satse på at man får litt bedre spiller kontroll. syntes den som er i Arma 2 er litt klunken. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Når dayz blir et stand-alone spill, blir det da en ny map? Hadde vært moro. Noen som ellers har noe info/rykter/nyheter om hvordan spillet kommer til å bli? Endret 7. august 2012 av tobias6666 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Ja det gjorde jeg, men jeg vet ikke hvor jeg skal sende snarveien til. Jeg har ingen .exe-fil i mappen den sikter til, eller i @Dayz-mappen som den kan kjøre. Du gjør som du alltid har gjort og bruker enten bat-filen eller beta-snarveien, men f.eks. -mod=K:\@dayz Forøvrig hadde det tatt deg et halvt sekund på google for å finne en step-by-step guide. Endret 7. august 2012 av Vizla Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Flotte saker med stand alone, gleder meg Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det blir garantert fett men er littegrann skeptisk til at det skal slippes allerede før jul? Er ikke noe vits i å gi ut enda en alpha versjon av spillet Regner da med at det er Arma 2 grafikkmotoren som brukes ettersom Arma 3 ikke kommer før etter standalone. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det blir garantert fett men er littegrann skeptisk til at det skal slippes allerede før jul? Er ikke noe vits i å gi ut enda en alpha versjon av spillet Regner da med at det er Arma 2 grafikkmotoren som brukes ettersom Arma 3 ikke kommer før etter standalone. rocket2gunsRocket 37 poeng 1 time sidenThis year. Open Alpha, buy early pay low. Minecraft development model. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Noen i elektro området med morfin til overs :? Woltoxah på steam så kan vi finne en server =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå