-sparks- Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Det er en litt interessant dynamikk når man starter uten våpen. Man blir mer sårbar men er heller ikke en trussel for andre. Her har visst traileren blitt skikkelig Michael Bay'ed Endret 18. juni 2012 av -sparks- Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hmm FPSen min sank da betraktelig etter denne oppdateringen, ligger vel på rundt 5 kan jeg tenke meg, før så fløyt alt meget fint. Noen flere som har lagt merke til dette? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ja, merket selv at jeg fikk dårligere flyt. Måtte skru ned grafikken betraktelig, men hjalp dessverre fint lite. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Virker som det bare er enkelte servere, så har vel skjedd noe med server oppsettet på enkelte servere som oppdaterte til 1.7.1. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 sliter med 5 fps jeg også, hvilken server er det du har funnet som det virker på? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Fyfaen for en lagg etter jeg kasta inn den nye patchen.. Latterlig! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Spillte på norway 3 iste, gikk glatt som silke med meg iallefall. ^^ Med nesten alt på high Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Spillte på norway 3 iste, gikk glatt som silke med meg iallefall. ^^ Med nesten alt på high Det er fordi Norway 3 ikke kjører den nye patchen. Btw, jeg har eyes på en bil på Norway 3, noen som har ressursene til å reparere den? Tenker da mest på toolbox. EDIT: Vet hvor det er en buss også. Endret 17. juni 2012 av N1ko Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Edit edit Endret 17. juni 2012 av elx90 Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg sliter med DayZupdater. Den gir meg unforced error når den driver å pakker ut, og jeg er HELT sikker på at Arma ikke kjører. Går det an å update manuelt? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 ja, bare bruk swe mirror på dayz siden, og last ned beta patchen direkte fra bohemia Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hva med å lage en egen tråd for teknisk diskusjon/feilsøking for DayZ? Diskusjon om selve spillet drukner jo fullstendig mellom innlegg om folk som sliter med bugs og installering. Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hva med å lage en egen tråd for teknisk diskusjon/feilsøking for DayZ? Diskusjon om selve spillet drukner jo fullstendig mellom innlegg om folk som sliter med bugs og installering. Må ikke glemme dem som kommer med tårevåte øyne og gråtkvalt "stemme", for å klage å jamre over at de har blitt drept, i den tro at faktisk noen her bryr seg om hvor, hvordan og hva utstyr de hadde da de døde. Grineguttene må også få sin egen tråd! Der kan de grine og trøste hverandre, og la denne tråden være som den var.... 1 Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hotfix inc: Pending Hotfix: Build 1.7.1.1 Current Changelog: * [FIXED] Server item cleanup error (thanks Dwarden for identifying) * [FIXED] Server weighted random object error (thanks Dwarden for identifying) * [REVERT] 5 second delay for disconnecting (will need to wait till new method developed) * [REVERT] Disabling of interior raycasting (will mean some buildings you will be invisible/can't be hit in for the moment as they don't have view LODs) * [REVERT] Infected sight based on head not body direction (infected glace around alot, this meant that they had super view directions. Now locked at body direction) * [FIXED] Area not checked for existing infected before spawning new ones ("blind faith" that it had not made a mistake didn't work) * [FIXED] Crippling performance issues caused by loot items never being cleaned up (loot now cleaned up) * [FIXED] Tent pitching (Who the hell codes tent location checks TWICE before pitching? Oh apparently I do) * [NEW] Marakov spawn rate increased * [NEW] Small chance Mararov ammo will spawn on an infected * [FIXED] Converting magazines didn't work if you had MORE than one of that magazine type (now works as intended) * [NEW] Tweaked audibility and visibility values for kneel walking * [REVERT] Secret nerf of prone (you noticed) * [NEW] Can select gender for each new character * [FIXED] Toolboxes aren't spawning (classname error in loot table) * [NEW] Small tweaks to AI zombie routines to improve performance * [REVERT] New spawn timer mechanism (back to the old one for now) Ser ut til at det blir enklere å bevege seg i crouched state, noe ala hvordan det var i 1.7.0 og at zombiene får synet sitt rettet tilbake til hvilken retning kroppen peker og ikke hvor hodet peker (siden de vrir hodet ganske mye). Muligens litt overkill men det var omtrent umulig å bevege seg uten å ligge på magen til nå så at crouch blir fikset ser jeg kun på som positivt. Fant M4A1 istad med 2 magasiner også, så kan bli gøy å teste hvordan den fungerer i morgen Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Noen som kan lett forklare hvilke patcher det er snakk om? Går i surr hos meg. http://www.arma2.com...ly/game-updates gir meg kun 1.6. edit: glem det, jeg så ikke at det var lagt til nye filer på http://cdn.armafiles.info/ . Endret 18. juni 2012 av fluks1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Gleder meg som en unge til å prøve dette. Jeg spiller aldri spill på noen plattformer omtrent, men dette så bare dødsfett ut. Liker det egentlig kun pga realismen og kun derfor jeg kunne tenkt meg å spille det. Men jo mer jeg leser om det og jo flere videoer jeg ser jo mer sliter jeg med å vente på å få prøvd det. Har nå lest hele Newbie Survivor version 1.2.0. og jeg har bare lyst til å begynne med en eneste gang. Hadde vært kult om man kunne organisert litt lister med navn fra forumbrukerne her inne slik at vi kunne spilt sammen. Kan jo ikke bli bedre gameplay enn om man skyper og går i lag med 7-8 folk på likt og raider og looter. Får jo skikkelig The Walking Dead feeling fra dette 1 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Er det mulig å bestemme hvor man skal spawne? Skal spille med noen kompiser men orker ikke å løpe flere timer til vi finner hverandre. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tror det er helt random hvor du spawner (langs kysten). Vi har en del ganger måtte vente på folk som har dødd :/ Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Er det mulig å bestemme hvor man skal spawne? Skal spille med noen kompiser men orker ikke å løpe flere timer til vi finner hverandre. Tar max 20 min å finne hverandre hvis dere løper i riktig retning! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Protip: Ikkje spring når du skal ned trapper i låven. Klarte å dette ned på vei ned frå siste trappen, det var visst nok til å knekke beina på meg. så nå venter eg berre på at eg skal gå tom for blod. Endret 18. juni 2012 av gholie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå