Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte på norway 3 iste, gikk glatt som silke med meg iallefall. ^^ Med nesten alt på high

 

Det er fordi Norway 3 ikke kjører den nye patchen. :p

 

Btw, jeg har eyes på en bil på Norway 3, noen som har ressursene til å reparere den? Tenker da mest på toolbox.

 

EDIT: Vet hvor det er en buss også.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Hva med å lage en egen tråd for teknisk diskusjon/feilsøking for DayZ?

 

Diskusjon om selve spillet drukner jo fullstendig mellom innlegg om folk som sliter med bugs og installering.

 

Må ikke glemme dem som kommer med tårevåte øyne og gråtkvalt "stemme", for å klage å jamre over at de har blitt drept, i den tro at faktisk noen her bryr seg om hvor, hvordan og hva utstyr de hadde da de døde.

Grineguttene må også få sin egen tråd! Der kan de grine og trøste hverandre, og la denne tråden være som den var....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hotfix inc:

 

Pending Hotfix: Build 1.7.1.1

Current Changelog:

* [FIXED] Server item cleanup error (thanks Dwarden for identifying)

* [FIXED] Server weighted random object error (thanks Dwarden for identifying)

* [REVERT] 5 second delay for disconnecting (will need to wait till new method developed)

* [REVERT] Disabling of interior raycasting (will mean some buildings you will be invisible/can't be hit in for the moment as they don't have view LODs)

* [REVERT] Infected sight based on head not body direction (infected glace around alot, this meant that they had super view directions. Now locked at body direction)

* [FIXED] Area not checked for existing infected before spawning new ones ("blind faith" that it had not made a mistake didn't work)

* [FIXED] Crippling performance issues caused by loot items never being cleaned up (loot now cleaned up)

* [FIXED] Tent pitching (Who the hell codes tent location checks TWICE before pitching? Oh apparently I do)

* [NEW] Marakov spawn rate increased

* [NEW] Small chance Mararov ammo will spawn on an infected

* [FIXED] Converting magazines didn't work if you had MORE than one of that magazine type (now works as intended)

* [NEW] Tweaked audibility and visibility values for kneel walking

* [REVERT] Secret nerf of prone (you noticed)

* [NEW] Can select gender for each new character

* [FIXED] Toolboxes aren't spawning (classname error in loot table)

* [NEW] Small tweaks to AI zombie routines to improve performance

* [REVERT] New spawn timer mechanism (back to the old one for now)

 

Ser ut til at det blir enklere å bevege seg i crouched state, noe ala hvordan det var i 1.7.0 og at zombiene får synet sitt rettet tilbake til hvilken retning kroppen peker og ikke hvor hodet peker (siden de vrir hodet ganske mye).

 

Muligens litt overkill men det var omtrent umulig å bevege seg uten å ligge på magen til nå så at crouch blir fikset ser jeg kun på som positivt.

 

Fant M4A1 istad med 2 magasiner også, så kan bli gøy å teste hvordan den fungerer i morgen :)

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til å prøve dette.

 

Jeg spiller aldri spill på noen plattformer omtrent, men dette så bare dødsfett ut.

 

Liker det egentlig kun pga realismen og kun derfor jeg kunne tenkt meg å spille det.

Men jo mer jeg leser om det og jo flere videoer jeg ser jo mer sliter jeg med å vente på å få prøvd det.

 

Har nå lest hele Newbie Survivor version 1.2.0. og jeg har bare lyst til å begynne med en eneste gang. Hadde vært kult om man kunne organisert litt lister med navn fra forumbrukerne her inne slik at vi kunne spilt sammen. Kan jo ikke bli bedre gameplay enn om man skyper og går i lag med 7-8 folk på likt og raider og looter. Får jo skikkelig The Walking Dead feeling fra dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...