Realzi Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 De må snart fikse Zombie running animation, det er ikke mulig og skyte zombier før de er rett forran deg og skader deg, og du har mistet 10 skudd. -_- Frustrating.. 2 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 ^Enig med deg. Funker bare å skyte dem når de er helt inntil deg og slår på deg, eller inni hus. Men trur de jobber med nye animasjoner for det. Eller om det var når spillet går stand-alone... Er ikke sikker. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Fant en buss på Skalisty island. Wtf? Har du aldri tatt ferja som daglig går mellom Skalisty og Elektro? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Alle på DK7 ble drept av hackere ca 0100 inatt. Har disse fjolsa jævlig god økonomi, eller sover admins? Skal jo liksom være global permaban for slikt, slik at de må de skaffe en ny arma key for å komme online igjen, skulle man tro. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Admins har ikke lov til å banne per utviklerne av DayZ sine regler. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Admins har ikke lov til å banne per utviklerne av DayZ sine regler. Ja nei de kan nok ikke banne, men tenkte mer at de kunne rapportere og sende logger til de som drifter BattleEye. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Problemet er jo at det er helt på trynet å gjøre det. De krever såvidt jeg vet logg for hvert tilfelle, og loggfila er gjerne på noen hundre MB. Det betyr at de vil motta flere GB med logg hver dag. Jeg kan skjønne at de ikke ønsker vigilante admins der ute, men det de gjør nå mangedobler tiden det tar å faktisk få gjort noe med problemet. Nå er det vel rundt 3000 admins der ute med en server, og fremfor at spillerne kan rapportere admins for å misbruke kreftene sine har de tatt valgt den rake motsetningen. Disse administratorene må individuelt rapportere hvert tilfelle av juksing de kommer over blant de over 950.000 spillerne - og så skal utviklerne ta en titt på det. Dette er jo helt baklengs. Admins burde bli gitt verktøyet de trenger for å holde serveren sin clean og så kan spillerne rapportere admins som misbruker kreftene sine - som utviklerne kunne stengt ute fra systemet om nødvendig. 3 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Ok. Takker for infoen. Det forklarer jo en hel del hvorfor cheaterne kan herje så mye. Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Noen som har forsynt seg med en god del våpen+mags+medical supplies+motorsykkel og ATV på en camp? Kos dere med tingene dere fant i campen vår, men ikke vær for sikker på at vi ikke kommer etter dere med mye bedre våpen enn det som lå i teltet Norway 26 btw Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vi plukka opp noen folk som hadde livestream på: http://no.twitch.tv/virilistv/ Heliaction 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vent til serveren restarter seg, så får dere alle tingene tilbake.. hvis ikke de som tok tingene, tok seg bryet med å lagre teltene. Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ufattelig hvor feig folk egentlig er på dette spille. Var i elektro(fordi jeg spawnet der), fant meg våpen og litt forskjellig. Holdt på å drepe to stykker, men de abortet før de døde. Han ene kom tilbake noen minutter etterpå å skøyt meg. Skulle ønske folk kunne få seg litt mer baller enn å leave så fort de kan hver gang de lukter fare Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vi plukka opp noen folk som hadde livestream på: http://no.twitch.tv/virilistv/ Heliaction "Blir jeg skutt på nå, så blir det alt-f4 for å si det sånn" Aiai. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vi plukka opp noen folk som hadde livestream på: http://no.twitch.tv/virilistv/ Heliaction "Blir jeg skutt på nå, så blir det alt-f4 for å si det sånn" Aiai. Som sagt, ikke min stream - plukka opp noen fyrer Jeg tar med glede en death Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vi plukka opp noen folk som hadde livestream på: http://no.twitch.tv/virilistv/ Heliaction "Blir jeg skutt på nå, så blir det alt-f4 for å si det sånn" Aiai. Som sagt, ikke min stream - plukka opp noen fyrer Jeg tar med glede en death Når kommer neste Gutta på Skauen? 1 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Når kommer neste Gutta på Skauen? Dette. Er så maks irriterende med kuk i computeren og dårlig råd mot slutten av ferien så man ikke får fikset det (og dermed ikke spilt). Er absolutt et høydepunkt med en episode av "Gutta på skauen" i slike tider! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Fant en atv nå så da har jeg tre kjøretøy totalt Endret 4. august 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hva har du på ryggen? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hva har du på ryggen? AS50 Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ny gutta på skauen inc 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå