Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg trenger virkelig litt hjelp nå!

Kjøpte Arma 2 istad og har lasta ned DayZ moden, men jeg klarer ikke joine noen servere. Da jeg skal joine kommer det noe om at jeg ikke har tilgang pågrunn av download content eller noe sånt. Kan du pliz hjelpe emg?

Lenke til kommentar

Hei, ble lurt til å kjøpe dette (var ikke vanskelig å be :p ), så koser meg med det.

Men, skal lyset justere seg så jævlig mye? Mistenker det har med Arma II: OA å gjøre, men jeg klarer ikke finne noen innstillinger som ligner. Det er snakk om at det kan føles som lyse dagen et sekund, og skumring to sekunder etter, så er det dag igjen bare ved å snu meg.

Latterlig irriterende :( .

Lenke til kommentar

Salg på steam noen dager nå, 50% på Skyrim nå blant annet. Krysser virkelig fingra for at Arma ll kommer der! Sett en del av videoene til Sidestrafe på youtube, og er ganske forelsket i DayZ uten en gang å ha prøvd det så langt :p

 

Tviler... ARMA2:OA har allerede vært på -40% på summersalet.

 

@Dennsa, har du både ARMA2 og Operation Arrowhead?

Lenke til kommentar

Hei jeg trenger virkelig litt hjelp nå!

Kjøpte Arma 2 istad og har lasta ned DayZ moden, men jeg klarer ikke joine noen servere. Da jeg skal joine kommer det noe om at jeg ikke har tilgang pågrunn av download content eller noe sånt. Kan du pliz hjelpe emg?

 

Last ned DayZ commander, den sjekker at du har nyeste DayZ og Arma 2 versjon.

Lenke til kommentar

Salg på steam noen dager nå, 50% på Skyrim nå blant annet. Krysser virkelig fingra for at Arma ll kommer der! Sett en del av videoene til Sidestrafe på youtube, og er ganske forelsket i DayZ uten en gang å ha prøvd det så langt :p

 

Tviler... ARMA2:OA har allerede vært på -40% på summersalet.

 

@Dennsa, har du både ARMA2 og Operation Arrowhead?

 

Skyrim var også -50% på summersalet, så følger ikke logikken din der :p Krysser fingrene uansett for har ikke råd til fullpris atm, men ser det positive i at det blir lettere å jobbe bra nok med studier kveldstid hvis det ikke er salg ^^ Har btw hørt snakk om at DayZ skal komme some standalone, og da selges litt som Minecraft ble. Med billig i Alpha og økende pris helt til fullpris nåes på final version. Kjøper du tidlig får du alle oppdateringer gratis ofc. Noen som vet om dette bare er rykter eller har lest noe om det? I såfall slipper man jo å kjøpe Arma ll, som er et spill jeg uansett ikke kommer til å spille :p DayZ som er det som frister :)

Lenke til kommentar

Shait. Gikk prone gjennom en busk og brakk et bein, random... Men det er ikke noen som har en sånn morphine injector, eller hva det er man trenger for å bli frisk? Har ikke så mye fancy jeg kan bytte med...

 

Ligger like ved Elektrozavodsk, tror jeg.

 

 

Eller det er vel ingen andre måter å fikse brukne ben på?

 

Edit:

 

Fikk kravla meg ned til sykehuset og fant (heldigvis) en morphine ting.

Endret av Protective
Lenke til kommentar

Noen som har testet Lingor Island mappet til DayZ? Holder på og laster det ned nå. Ser kul ut den. Nesten alle bygningene kan du gå inn i osv. ^^

 

Tror Rocket har vært med og laget den bana og.

 

Rocket har ikke vært med å lage lingor, og etter det jeg skjønte, er han ikke så fornøyd med lingor for de ikke får noe ut av det (bug fixes, statistics o.l.)

Lenke til kommentar

Fittetrynet! Gikk opp i tårnet på powerplant elektro, beste gearet som går ann og få, ghillie, as50,m4SD,m9sd,gps,NV,rangefinder osv.... også lå jeg helt stille, så bare knekker jeg beinet og dør med 5k left. Er så kult med alle bugs -.-

Hvorfor i alle dager har du surret deg inn i Elektro med bra gear? Gir 0 mening, siden du vet du blir drept der så lenge det er mer enn 10 stykk på servern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...