Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å lage server med passord kun for folka her inne? Eller er det ikke mulig med passord?

 

Er ikke lov å låse en server med passord.

Litt kjipt det da igrunn. Hadde vært fett og ordna to teams med kanskje 20-25 pers per team, så hadde det ene laget spawnet nede ved Kamenka og det andre teamet spawnet ved Berezino elns. Også spillt Last man(team) Standing. ^^ Har sikkert tatt på tiden, men hadde vært utrolig fett.

 

Er jo bare å hoste en Sanctuary server. Da trenger man ikke å få serveren whitelistet, du kan hoste på hjemmepcen osv.

Hmm, fant en guide på youtube hvordan du gjør det ja. Men vil det fucke opp dayz vist jeg vil spille på nettet igjen? Ser du må endre på en del filer osv.

Lenke til kommentar

Spilte ikke på en stor server, var vel 10-20 spillere eller noe. Fantastisk at et par timer gikk i dass nå... Har bokstavelig talt lett i nesten 2 timer, og når jeg endelig fant et våpen så gikk det 2 minutter før jeg brakk foten og ble massakrert sammen med resten av spillerene. Ikke det beste førsteinntrykket jeg sitter med nå. Gir det én sjangse til i morgen, hvis ikke får spillet vente til det er lagt inn bedre sikkerhet mot juks.

Lenke til kommentar

Hva med å lage server med passord kun for folka her inne? Eller er det ikke mulig med passord?

 

Er ikke lov å låse en server med passord.

Litt kjipt det da igrunn. Hadde vært fett og ordna to teams med kanskje 20-25 pers per team, så hadde det ene laget spawnet nede ved Kamenka og det andre teamet spawnet ved Berezino elns. Også spillt Last man(team) Standing. ^^ Har sikkert tatt på tiden, men hadde vært utrolig fett.

 

Er jo bare å hoste en Sanctuary server. Da trenger man ikke å få serveren whitelistet, du kan hoste på hjemmepcen osv.

Hmm, fant en guide på youtube hvordan du gjør det ja. Men vil det fucke opp dayz vist jeg vil spille på nettet igjen? Ser du må endre på en del filer osv.

 

Vet ikke, men det er ikke værre enn å backuppe DayZ filene. Si ifra hvis du finner ut å gjøre det da!

Lenke til kommentar

Snakker om sola. Der møtte vi på en hacker på Norway 2.

 

Løp rundt NE Airfield så plutselig ble vi spammet med roadflares og "what is love" over comm. Samtidig skjer dette med en annen av oss nede på Dolina. Gjør seg synlig og usynlig om hverandre.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Jeg har 60/60 Mbit fiber, med ca. 10ms til Oslo/NIX. Er det nok til å hoste en Sanctuary-server? Og kan jeg spille på den fra samme datamaskin som hoster serveren?

 

Ja, tror det. Snakket med noen folk, og de sa jeg kunne hostet en 10-mans server på min 8/2 linje. :p

Lenke til kommentar

Møtte på en hacker tidligere som befant seg plutselig på samme område som vi var langt nord på en server med 7 mennesker. Spilte irak musikk og så skiftet til haddaway what is love. Jeg hadde thermal på L85 min og så han ikke noen plass, plutselig stod han foran meg med lys. Disconnecta bare

Lenke til kommentar

Møtte på en hacker tidligere som befant seg plutselig på samme område som vi var langt nord på en server med 7 mennesker. Spilte irak musikk og så skiftet til haddaway what is love. Jeg hadde thermal på L85 min og så han ikke noen plass, plutselig stod han foran meg med lys. Disconnecta bare

 

Ser ut som vi ble rammet av samme person. Bortsett fra at han ikke ødela for oss.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Kjøpte Arma 2 på steams sommer salg og har virkelig kost meg med DayZ de siste dagene. Men det som er litt trist er hvor umulig det er å bevege seg i byer uten å få zombier på seg, og når du først får en på deg så må du stå opp og løpe, da kommer det 40 til ut av alle kriker og kroker.

 

Men jeg lurer på en ting, er det noen andre som har problemer med lyden i form av at retningen lyden kommer fra ofte er feil (noe som gjør det basically umulig å høre hvor man blir snipet/skutt fra), samt fluer + sjøen lager altfor mye lyd?

Lenke til kommentar

Aldri vært borti hackere selv i dette spillet. Det vil alltid være hackere/cheatere i spill.

Hackere er et enormt stort problem, og med mindre det løses raskt vil det bli døden for DayZ(Hvertfall inntil standalone). Mass-griefing er altfor lett så du har shitkids som finner en server, dreper alle/thunderdome/ødelegger alle vehicles/skyter alle organiserte grupper, så hopper videre til neste server etter 5 minutter. Kan garantere at du har vært borti en hacker hvis du har spilt mer enn en uke, han har bare ikke vært så åpenbar som ungene.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...