Waldemariel Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Noen som vet noe om hvor helikopter (UH-1H Huey) kan spawne? Ifølge DayZ Wiki så spawner det nord for Solnichniy og Skalisty Island og ved Skalka Hill, men dette mappet viser andre plasser. Noen som har sett et ferskt spawnet helikopter i det siste? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Ser at mange spiller med opp til 3-10 spillere sammen, lurer på om det er mulig å være "forever alone" i spillet? Spillet ser dødsrått ut Ingen problem og spille alene. Men blir fort veldig kjedelig i lengden. Mange av de norske serverene har egen TS3/mumble server som du kan joine. Finner sikkert noen å spille sammen med der. Da jeg anbefaler deg å spille med andre. Er så mye morsommere og spille med andre. 1 Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Noen som vet noe om hvor helikopter (UH-1H Huey) kan spawne? Ifølge DayZ Wiki så spawner det nord for Solnichniy og Skalisty Island og ved Skalka Hill, men dette mappet viser andre plasser. Noen som har sett et ferskt spawnet helikopter i det siste? Det ser ut som DayZdb sitt map er litt utdatert ifølge DayZwiki. "Please Note: As of update 1.7.2.4 the spawn locations for Hueys have been changed and only one Huey will spawn on each server." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Noen som vet noe om hvor helikopter (UH-1H Huey) kan spawne? Ifølge DayZ Wiki så spawner det nord for Solnichniy og Skalisty Island og ved Skalka Hill, men dette mappet viser andre plasser. Noen som har sett et ferskt spawnet helikopter i det siste? Dama fant en før i dag, aner ikke hvor hun var. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 jeg ar en huey på min hemmelige server, om noen vil teame up og kjøre den så er det bare og sende pm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Hemmelig server? Som i at du ikke gir ut IP, samler våpen, og derimot logger på "vanlige" servere? Isåfall: Skam deg.... 4 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hemmelig i form av at han ikke vil si hvilken det er. Plutselig er halve tråden på jakt etter helikopteret hans. Tror jeg da. Edit: Er helt stappet på Lingor serveren. Er dog fire stk, men finner kun én med bra ping i Dayz Commander. Endret 1. august 2012 av Sadfez 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) jeg ar en huey på min hemmelige server, om noen vil teame up og kjøre den så er det bare og sende pm Er det ikke bedre å bare fyre opp vanlig Arma og spille VTS elns(mission som lar deg spawne hva som helst, hvor som helst) og fly rundt med det man vil. VTS kan du jo spille på egen maskin og invitere dem du vil (opp til 100 spillere). Her kan du også lage missions samtidig som du har spillere på servern(egen maskin), omtrent som en Game Master.. eller bare for egen morro og teste ut ArmA arsenalet. EDITS link til mission Denne funker på alle Islands (Takistan, Chernarus, Isla Duala +++) Endret 1. august 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 questen for og fikse helikopteret starter om 10min, pm meg om du vil joine Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 questen for og fikse helikopteret starter om 10min, pm meg om du vil joine om du har lyst til å joine hadde det vært meget hyggelig om du tok med deg 2-3jerrycans i ryggsekken og noe scrap metal/engine parts/fuel tank/main rotor. de som tar med main rotor assembly kan få en as50-4mags Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 questen for og fikse helikopteret starter om 10min, pm meg om du vil joine om du har lyst til å joine hadde det vært meget hyggelig om du tok med deg 2-3jerrycans i ryggsekken og noe scrap metal/engine parts/fuel tank/main rotor. de som tar med main rotor assembly kan få en as50-4mags Let the hunt begin! lykke til folkens Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Noen som var på Norway 2 1 nå? Alle ble teleportert til Pobeda Damn, og noen startet å skyte. Jeg abortet med en gang. Logget tilbake for å loote. Endret 1. august 2012 av N1ko 1 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Fant akkurat en hackercamp på Norway 22. 40 Ghillie suits og 10 AS50 +++ Sikkert de 2 som lå å snipa utenfor Electro i dag. De hadde slik type gear og tydligvis uendelig med ammo. Virker som at hackers begynner å bli et skikkelig problem nå desverre... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Et nytt kart hadde vært vidunderlig!!! Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Fant en GPS nettopp nå på slutten og ønsker å logge av, noe jeg bør tenke på før jeg tar "abort mission"? Heh, hvordan bør man logge seg ut egentlig? Mye moro i dag. Etter tullet med teleportering i går kveld så spawna jeg like ved en flyplass i dag. Etter mye om og men, sitter jeg med bl.a. M16, ammo, mat, cola og pepsi, og en M9 SD pistol (lyddempet) og ammo. Hadde egentlig gått meg vill da jeg forlot flyplassen, uten aning om hvor jeg var. Tenkte etter hvert at det var lurt å gå mot sola, for å forsøke bevege meg mot sør og mot kysten. Er nå like ved Elektro. Fant ammo til tyngre våpen inne på et litet feltsykehus nær en by langt ute på landet, men lot det ligge. Fant en backpack med 16 slots, så da fikk jeg en oppgradering der. Har knærta 60 zombies i dag. Så to spillere løpe rett forbi meg 50 m unna, i en landsby langt inne i landet. Lå på bakken nær et supermarket jeg hadde tømt like før. Åja, jeg fant utrolig nok to telt på ulike plasser laangt ute på landet. Den ene var tom og den andre gadd jeg ikke kikke i for jeg så den kun på avstand. Edit: Jeg fant en sykkel et sted og hadde moro med den, men våget ikke å sykle inn i landsbyene og dermed lot jeg den stå igjen på veien et sted. Kunne muligens forsøkt sykle offroad. På flyplassen tok jeg pause inne på kontrolltårnet, og etter at jeg begynte å skyte på zombies fra toppen av bygningen, så begynte dem å komme nærmere. Det var to zombies som klarta opp på baksida og så en rekke andre som to veien opp trappa. Hadde heldigvis mye ammo med meg. Endret 1. august 2012 av Decoman Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Fant akkurat en hackercamp på Norway 22. 40 Ghillie suits og 10 AS50 +++ Sikkert de 2 som lå å snipa utenfor Electro i dag. De hadde slik type gear og tydligvis uendelig med ammo. Virker som at hackers begynner å bli et skikkelig problem nå desverre... Uff, håper det ikke var de som teleporta seg til campen vår på NO22 og drepte hele gruppa for to netter siden. Var en sinnsyk session. Biljakt på ATV & motorsykler etter en Jeep. Sniperen vår fikk kommet seg foran og plaffa løs mot jeepen. Drepte fem stk som alle hadde fullt gear/ghillie osv. Tok Jeepen og kjørte til basen vår. På veien dit litt ovenfor Electro sto det igjen masse Ghilliefolk med enda en jeep ute på veien og skjøt mot oss mens vi ragga forbi. PGA intens lag ble ingen av oss truffet. Da vi omsider kom til campen ble alle snipa med en gang. Noen som kjenner seg igjen her? Håper at det ikke var hackers som drepte oss, for det er så sykt bittert. Var det vanlige spillere som wipa oss ut vil jeg bare si GG!! (og gjerne høre historien fra deres synsvinkel/fraps!) Elsker firefightene i dette spillet. De varer lenge og gir sinnsykt med adrealin. Håper hacking og ALT-F4 er en saga blott når standalone kommer. Edit: Hva med en midlertidlig våpenhvile på NO22, så tar vi og valser over hackerteltene og ødelegger bilene deres? Så kanskje de finner seg en annen server å drite på istedet, hehe. Endret 1. august 2012 av ostesaks 1 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Vi hadde Hippie Van, ATW og sykkel stående på norway 22. Så plutselig var de vekk. Dere som har vært å plukka, Ostesaks? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Nope. Virker som serveren glemmer å spawne tilbake kjøretøy etter restart noen ganger. Mulig de kommer igjen etter neste restart. Skjedde med oss en gang også. Restart og vips så var de plutselig tilbake. Hadde vært prima om NO22 admin hadde skrudd av de hersens nametagsa og den ubrukelige crosshairen også, hehe. Er vel bare 2-3 GMT-8 servere i norge, så man kan ikke akkurat velge og vrake om man vil spille i dagslys på kvelden. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Hva med å lage server med passord kun for folka her inne? Eller er det ikke mulig med passord? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Hva med å lage server med passord kun for folka her inne? Eller er det ikke mulig med passord? Er ikke lov å låse en server med passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå