Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nettopp inne på den ene Norway serveren. Møtte tre stk, han ene ble drept og mista rifla si, og så drepte de to andre meg etterpå. Helt mørkt er det også nå, så går jo ikke an å spille!

Han som ble drept og mista rifla si, dreiv han å besvimte hele tida? Isåfall var det meg :p

Helvetes irriterende at man spawner random.. halvparten av tida har jeg drevet å respawna for å prøve å spawne atmed en kompis jeg skyper med.

Finnes det en bedre måte?

Lenke til kommentar

Var nettopp inne på den ene Norway serveren. Møtte tre stk, han ene ble drept og mista rifla si, og så drepte de to andre meg etterpå. Helt mørkt er det også nå, så går jo ikke an å spille!

Han som ble drept og mista rifla si, dreiv han å besvimte hele tida? Isåfall var det meg :p

Helvetes irriterende at man spawner random.. halvparten av tida har jeg drevet å respawna for å prøve å spawne atmed en kompis jeg skyper med.

Finnes det en bedre måte?

Da var det deg ja! Morsomt! Lyst å spille sammen i morgen? Greit å spille med noen man kan stole på nogenlunde iallefall :p

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller funker ikke 3rd person mode på Norway-serveren? Og er det mulig å kommunisere på serveren uten mic?

Norway serverne er vel noen av de "strengeste" når det kommer til akkurat det der. Skulle selv ønske de satt på 3rd person mode. Er 3 muligheter rundt akkurat det der, 3rd person mode, crosshair og name on mouseover, crosshair og name on mouseover er greit å ha av, men syns alle servere kunne hatt på 3rd person mode. Greit at kanskje 1st person virker litt mer realistisk, men man har jo ikke tilgang til de samme sansene i et spill som man har i virkeligheten, så er vanskelig å få noe overblikk når man er låst til 1st person, og derfor syns jeg 3rd person er greit, for da får man litt bedre overblikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...