Matsmeister Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 *SNIP* Om du er redd når du har en DMR kan du jo se for deg hvor redd jeg (og gruppa mi) er redd for å dø når hele gjengen har ghillie suits og high-end våpen. Gjør en litt paranoid Bare å skaffe dere en camp med high-end våpen nok til at alle sammen kan dø 5-6 ganger uten at dere slipper å tenke på nytt utstyr Letteste måten å skaffe sånt på, er å la andre gjøre jobben og finne teltene deres og rundstjele de for alt som er verdt noe Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Fant en coyote backpack (den beste backpacken) i en deerstand, er det vanlig at dem spawner der eller er det en som har glemt og tatt den med seg? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Backpack (coyote) 0.38% http://dayzdb.com/map Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Lurer på hvordan dette utspiller seg: http://www.youtube.com/watch?v=Q4gn085AAak 1 Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Backpack (coyote) 0.38% http://dayzdb.com/map Ahh, nice Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Lurer på hvordan dette utspiller seg: http://www.youtube.com/watch?v=Q4gn085AAak Stå klar utenfor kirka når serveren blir anonnsert og sette satchel charges. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Ville det ikke vært mer moro å sette satchel charges, joine sermonien for så å fortelle alle det over direct chat før du sprenger hele dritten? Se om du får noen reaksjoner Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Satchel charges er lette å spotte. Er bare å ta en runde inni/utenfor kirken det. Jeg tipper det kommer et bombefly og jevner hele Elektro med jorden. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 *SNIP* Om du er redd når du har en DMR kan du jo se for deg hvor redd jeg (og gruppa mi) er redd for å dø når hele gjengen har ghillie suits og high-end våpen. Gjør en litt paranoid Bare å skaffe dere en camp med high-end våpen nok til at alle sammen kan dø 5-6 ganger uten at dere slipper å tenke på nytt utstyr Letteste måten å skaffe sånt på, er å la andre gjøre jobben og finne teltene deres og rundstjele de for alt som er verdt noe Eller duplicate, som de aller fleste gjør om dagen. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 *SNIP* Om du er redd når du har en DMR kan du jo se for deg hvor redd jeg (og gruppa mi) er redd for å dø når hele gjengen har ghillie suits og high-end våpen. Gjør en litt paranoid Bare å skaffe dere en camp med high-end våpen nok til at alle sammen kan dø 5-6 ganger uten at dere slipper å tenke på nytt utstyr Letteste måten å skaffe sånt på, er å la andre gjøre jobben og finne teltene deres og rundstjele de for alt som er verdt noe driver og hunter en del oppe i nord øst, finner jo noen bilen og sånt men aldri high end :/ Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) bilen min forsvant og nå mangler jeg så mange godsaker.... Endret 28. juli 2012 av Thuesen207 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 AWW YEAH! Fant SVD Camo - 0.11% spawn chance i barracks Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 står en gratis uaz med barracks til nord tror jeg, var min men kompisen min daua så fikk ikke med begge hjem. (norway13) tror den har 8-9 jerrycans Lenke til kommentar
fallschirmjaeger Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er det noen som har funnet ghilie suit/camo clothing etter den nye updaten? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Noen ting er bare for gode til å være sanne sier nå jeg, spiller ikke på den serveren uansett, men tror kanskje ikke jeg stoler på deg Gadaffi Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 om noen her på forumet finner den si ifra Lenke til kommentar
skykake Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er det noen som har funnet ghilie suit/camo clothing etter den nye updaten? Fant en ghilie med engang jeg joina serveren i morgest, inne i cherno. 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Fant ghillie i første huset jeg sjekket også idag. ^^ I Stary Sobor Lenke til kommentar
fytech Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er det bare jeg som har mistet en del servere fra listen? Får bare opp 10 Norway-servere. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg får heller ikke opp mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå