Thuesen207 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) finnes det black suv i dayz? drepte admin kalt feffe på norway 13 som hadde en, boom 10sekunder senere en jeg banna! fikk filmet det med playclaw så jeg laster det opp på youtube og sender til rocket feffe slutt å kick meg, har ikke sendt klippet til dayz, jeg tok bare den ene uaz en deres vær fornøyd! og ps fra nå av filmer jeg hvert sekund jeg spiller på norway 13 Endret 27. juli 2012 av Thuesen207 Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Gøy å råne oppover Berezino i båten med 3 kompiser og "Im on a boat" med Lonely Planet på full vreng ut til eventuelle heldige i nærheten! Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Skjer med at admins kicker/banner når de blir drept? Er de hårsåre? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Det er 17 år gamle hormontryner som er admins om dere treffer på slike... Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 finnes det black suv i dayz? Nei. Rimelig mye hacking for tiden. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 finnes det black suv i dayz? Nei. Rimelig mye hacking for tiden. det vil si at admin på norway 13 hacker, siden de hadde også sånne "pakkis granater" ffo grenade tror jeg den hette, adminen hette flaffe tror jeg. og finnes det besj uaz? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 laster opp video der jeg sprenger uaz'e hans med hans egne hacka granater Lenke til kommentar
Citus Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Er happy for at jeg slutta å spille på Norway serverne, hackere er over alt og retards. Gleder meg til War Z jeg nu ^^ 1 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvorfor blir jeg kicket fra samtlige servere? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hahaha. Gaddafi. Unnskyld ass, men jeg drepte deg i går mens du lå på bakken og prøvde å få kontakt med en fyr som spurta vekk etter at han så meg. :') Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Syntes ett av spillets største problem er Zombie spawn system, uendelig spawn er ikke veldig motiverende. Dette presser spillet litt over i pvp da zombie slakting er meningsløst og kun ammo sløseri. Hadde vært utrolig mye fetere om man kunne ha rensket ett tettsted og belønningen var da å få loote i fred enten til du/dere forlater stedet og/eller til etter en gitt tidsperiode. Helt enig! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvor mange zombie filmer ser du survivors dra inn i en by å dreper alle zombies? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvor mange zombie filmer ser du survivors dra inn i en by å dreper alle zombies? Planet Terror. Zombieland. 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Spillet burde ha noe jeg velger og kalle "drifter zombies". Altså et helt nettverk av veier hvor zombiene beveger seg over hele landskapet, ikke i fast runder i et veldig begrenset område. Det ville gitt spillet mer spenning, er i helt fredelig og trygt i skogen. Litt for trygt. Trenger ikke være enorme mengder, men noen få. Så kan man heller ikke ligge timesvis og snipe på en plass og være helt trygg, spesielt ikke om skudd avfyres. Det vil også gjøre at spillere vil være mer forsiktige med lyd, da det ikke er lurt å skyte zombies da det tiltrekker flere, og ikke minst spillere. 2 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 *snip* Kan jo ha vært en gruppe med samme agenda som dere, utstyrt med thermal/NW. Kan ha vært, jaja, han fikk uansett smake på blyet og gearet er tilbake der det hører hjemme Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hahaha. Gaddafi. Unnskyld ass, men jeg drepte deg i går mens du lå på bakken og prøvde å få kontakt med en fyr som spurta vekk etter at han så meg. :') var jeg bra utstyrt? døde sånn 20ganger allernoe i går Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) her sprenger jeg en bil som jeg tror er hacka inn i spillet med en granat som jeg vet er hacket inn i spillet dette var på norway 13 og den tilhørte Flaffe og hans to partnere håper ikke du var knyttet til bilen din idiot! http://www.youtube.com/watch?v=y16zxAVz_i4 om noen har lyst på en svart suv så følger du kysten mot olsha til du kommer til en jordvei, og når du kommer til et sagbruk tar du til høyre i 50meter der står den og her er det en as50 tws (hacka) som jeg fant for noen dager siden :/ Endret 27. juli 2012 av Thuesen207 Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Helt ny i spillet, tror jeg har satt opp spillet helt ok (ikke helt sikker). Men trenger noen å spille med, og kanskje noen som kan hjelpe meg igang =) Add meg på skype for litt spilling på kveldingene (etter kl 2300): magnussolmyr Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Idag har sannelig vært dagen min, overlevde ett solo dagraid i Stary Sobor, la på sprang tilbake til basecamp, da jeg nærmet meg tror jeg alltid jeg er trygg, som jeg nå har lært at jeg ikke er. BANG DEAD Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 her sprenger jeg en bil som jeg tror er hacka inn i spillet med en granat som jeg vet er hacket inn i spillet dette var på norway 13 og den tilhørte Flaffe og hans to partnere håper ikke du var knyttet til bilen din idiot! http://www.youtube.com/watch?v=y16zxAVz_i4 om noen har lyst på en svart suv så følger du kysten mot olsha til du kommer til en jordvei, og når du kommer til et sagbruk tar du til høyre i 50meter der står den Bortsett fra fargen, så er den identisk til denne: http://www.dayzwiki.com/wiki/index.php?title=UAZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå