Sondre K Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Herregud folk er raske til å disconnecte om de så mye som hører et skudd når man kommer litt nord. Bommet med en halvmeter og rakk ikke sende ivei skudd nr 2 med DMRen engang før personen var borte.. Ble selvfølgelig skutt selv etter et minutts tid, så det var sikkert samme person (Roflstomp eller noe i den duren) som bare hadde flyttet litt på seg på en annen server. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Anbefaler alle å se den her; http://www.youtube.com/watch?v=HwF1Q6KbSV8&hd=1&t=12m33s Lo meg halvt ihjel første gangen. Btw, bare å spole til 12:35, for det er da moroa begynner. Endret 26. juli 2012 av Exxia 1 Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Wutangclan aint nuthin to fuck with. Må definitivt prøves. Har forøverig blitt ranet selv! Håper for gudsskyld ikke det havner på youtube. Endte opp med at jeg måtte synge, erklære min kjærlighet ovenfor raneren, og rulle rundt mens jeg prata dirty. :') Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Hvordan får man til å spille av lyder fra PCen (musikk og sånt) gjennom mikrofonen? Ser at mange gjør det på dayz og har lyst til å teste det ut. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hvordan får man til å spille av lyder fra PCen (musikk og sånt) gjennom mikrofonen? Ser at mange gjør det på dayz og har lyst til å teste det ut. Ala slik? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hvordan får man til å spille av lyder fra PCen (musikk og sånt) gjennom mikrofonen? Ser at mange gjør det på dayz og har lyst til å teste det ut. Skru på stereomix Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) jeg ble forsøkt ranet. Jeg løp i mørket med en AK-47. Plutselig hører jeg en stemme bak meg som sier "Freeze", "Im recording and if you dc i will report you and you will be banned" og "Drop your weapons". Men jeg ville ikke la meg rane så jeg snudde meg å prøvde å skyte fyren før han skøyt meg. Det funka dårlig så jeg ble plaffa ned Så sånn sett så ble jeg jo ranet, men ikke ute å gjøre motstand Var på Norway 8 faktisk. Endret 26. juli 2012 av Kron Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 jeg ble forsøkt ranet. Jeg løp i mørket med en AK-47. Plutselig hører jeg en stemme bak meg som sier "Freeze", "Im recording and if you dc i will report you and you will be banned" og "Drop your weapons". Men jeg ville ikke la meg rane så jeg snudde meg å prøvde å skyte fyren før han skøyt meg. Det funka dårlig så jeg ble plaffa ned Så sånn sett så ble jeg jo ranet, men ikke ute å gjøre motstand Var på Norway 8 faktisk. Hahaha, i motsetning til meg hadde du hvertfall noe å tape. Jeg hadde løpt i evigheter uten noenting Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Havnet nettopp i min tids mest spennende situasjon på Norway 4. Vi var en gjeng utafor Stary Sobor i mørket, vi var 5 stk. Vi var alle ganske spredt rundt byen, slik at en av oss kunne gå å loote i sikkerhet. Jeg hører ett smell, og en kompis sier han er død, tar ikke lang tid så kommer ett nytt smell, og en annen er død. Alt var ett skudd så drept. Vi lette rundt, men kunne ikke finne noen som helst rundt der, så det første jeg tenker er at det måtte ha vært en cheater av noe slag, siden han kunne drepe to av oss som var ganske langt fra hverandre uten at vi som lå i mellom kunne se han i det hele tatt. Han kunne jo selvfølgelig ha unngått oss, men den tiden det tok fra det første skuddet kom til det andre, var for kort til at han kunne ha kommet seg fra A til B. Hmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hvordan får man til å spille av lyder fra PCen (musikk og sånt) gjennom mikrofonen? Ser at mange gjør det på dayz og har lyst til å teste det ut. Ala slik? toeren var jo enda bedre da. den må sees! Holdt på å dø av latter. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Bli med'a. Spiller med en anne fra diskusjon atm. Bare å bli med oss. Mer folk, mer fun. nst-exia på skype. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Hvordan får man til å spille av lyder fra PCen (musikk og sånt) gjennom mikrofonen? Ser at mange gjør det på dayz og har lyst til å teste det ut. Skru på stereomix Hvordan gjør man det da? Husker at windows XP hadde en slik funksjon "Play what you hear" elns. Men finner ikke det i win7 Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Drepte en sniper på Us 100 akkurat, må ha vært server admin, for 30 sekunder etterpå kom det opp "You were kicked off the game (battleeye: banned)" Samme servereier som jeg pratet om tidligere. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) *snip* Kan jo ha vært en gruppe med samme agenda som dere, utstyrt med thermal/NV. Drepte en sniper på Us 100 akkurat, må ha vært server admin, for 30 sekunder etterpå kom det opp "You were kicked off the game (battleeye: banned)" Samme servereier som jeg pratet om tidligere. Hvis det skjedde på en offentlig server bør du legge ut en post på http://dayzmod.com/f...8-ban-appeals/. De har ikke lov til å banne deg for noe slik. Hvordan får man til å spille av lyder fra PCen (musikk og sånt) gjennom mikrofonen? Ser at mange gjør det på dayz og har lyst til å teste det ut. Skru på stereomix Hvordan gjør man det da? Husker at windows XP hadde en slik funksjon "Play what you hear" elns. Men finner ikke det i win7 Virtual Audio Cable fikser dette. Endret 27. juli 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Noen som kjører 1.7.2.4? Stod først wednesday 25/7 og nå står det tuesday 24/7... Edit: Og norway 1 kjører 1.7.2.4 Endret 26. juli 2012 av Woopfish Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Takk til N1ko (og litt Exxia) for alt gearet! Skal testes i morgen. Endret 27. juli 2012 av ChrisReeve 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Anbefaler alle å se den her; http://www.youtube.com/watch?v=HwF1Q6KbSV8&hd=1&t=12m33s Lo meg halvt ihjel første gangen. Btw, bare å spole til 12:35, for det er da moroa begynner. Han ble ihvertfall ikke voldtatt. Det er kanskje det neste de legger til? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) admin på norway 13 kan bare se til og unbanne: gaddafi. jeg drepte dere på ærlig vis og jeg filmet hele tingen, unban meg ellers går klippet til rocket, og fluffe du skrev i chatten, det er mer en nokk bevis drepte 3stk med en svart suv(er den i det heletatt i spillet eller hacker adminsa?) en stor blå truck og en gul offroad bil, han ene var admin og hete fluffe ellernoe sånt 1min senere er jeg banna, admin abuse og hacks? heldigvis filmet jeg dette med playclaw og om jeg ikke blir unabna innen 45minutt sender jeg klage til rocket og klippet! Endret 27. juli 2012 av Thuesen207 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Herregud og barnslige og litt ålreite folk er idag, vi her på diskusjon.no er tydeligvis de eneste ordentlige folka igjen som spiller DayZ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå