branick Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Kjøpte meg spillet i går og spillte et par timer i natt. Det eneste jeg gjorde på det 2 timene var 1. Prøve å finne kompisen min, 2. Leitet etter våpen som jeg aldri fant og 3. Ble jagd av zombier som aldri sluttet å løpe etter meg. Utenom det, er det meningen at alt skal være blurry hele tiden eller er det en instilling? Isåfall hvilken? Og ble aldri helt klok på det backpack-systemet. Escape --&--#62; options --&--#62; video setting --&--#62; 3D innstillingene på høyreside hvor oppløsningen står. Disse skal være identiske, ellers får du uskarpheten du ser. Enkel innføring i dayz: http://www.youtube.c...pbAZ0hfG3_7PlXk Han har mye nyttig informasjon som er forklart på en enkel måte. N1ko var raskere. Endret 26. juli 2012 av branick Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 og skru av postprocess effects ellernoe 1 Lenke til kommentar
fytech Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Skjønner ikke at noen gidder å spille på Norge serverne. Det er bare så utrolig mange hackere og kjipe folk der. Etter det man leser her ser det jo ut som folk faktisk bare ligger å sniper for moro skyld. Til info for de som er nye i gamet, så finnes det faktisk gode utenlandske servere, feks i UK, hvor man kan leve noenlunde i fred... Sad but true. Vitnet en A-10 flyve over elektro i går. Kom også en hacker løpende etter meg å plaffet meg ned slik at jeg datt i bakken og brakk benet. Prøvde så å tømme hele g17-magasinet i ham men han tok ingen skade av kulene. Skjedde på Norway 18. Men blir utviklerne av anti-cheat programmet i Arma og ta tak i det her? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Fy fn. Hater server hoppere. Begynner å skyte på en person, han logger ut. Logger inn på annen server, flytter seg. Logger tillbake på den jeg er på, skyter teamaten min, logger ut. Pussy! 1 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Men blir utviklerne av anti-cheat programmet i Arma og ta tak i det her? Senest i går var det en ganske mandig banwave pga. eneste komersielle aktør ble oppdaget i siste patch. Endret 26. juli 2012 av Vizla 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Senest i går var det en ganske mandig banwave pga. eneste komersielle aktør ble oppdaget i siste patch. Flott! Har ikke sett noe selv, men virker som når noen først hacker, så tar det helt av. Ikke kjekt å bli utsatt for i et spill hvor alt du gjør er endelig. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Syntes ett av spillets største problem er Zombie spawn system, uendelig spawn er ikke veldig motiverende. Dette presser spillet litt over i pvp da zombie slakting er meningsløst og kun ammo sløseri. Hadde vært utrolig mye fetere om man kunne ha rensket ett tettsted og belønningen var da å få loote i fred enten til du/dere forlater stedet og/eller til etter en gitt tidsperiode. 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Legger opp DayZ til de fikser teltene. Campen er borte, mistet sikkert 5 NVGs, Rangefinders, nesten 10 Ghillies, L85s, AS50s, MK48. Er ikke folk som har lootet teltene heller, da ALLE er helt tomme. Hvem faen drar med seg 20 cans med beans og 40 FN-FAL mags. Begynner å bli mektig lei av at bugs ødelegger timesvis med gaming, men får vel godta det siden det er alpha. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Syntes ett av spillets største problem er Zombie spawn system, uendelig spawn er ikke veldig motiverende. Dette presser spillet litt over i pvp da zombie slakting er meningsløst og kun ammo sløseri. Hadde vært utrolig mye fetere om man kunne ha rensket ett tettsted og belønningen var da å få loote i fred enten til du/dere forlater stedet og/eller til etter en gitt tidsperiode. Ganske enig med dette. Zombiene burde spawne og etter du har drept de er det en timer (30min-1time) før de respawner. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Flott! Har ikke sett noe selv, men virker som når noen først hacker, så tar det helt av. Ikke kjekt å bli utsatt for i et spill hvor alt du gjør er endelig. Møtt på alt fra hackere i busser som skysser nye spillere og gir de utstyr, til de som forandrer deg til dyr e.l. Har faktisk ikke opplevd masse-død på servere, noe jeg er glad for og anser meg selv som heldig der. Forøvrig til alle som klager over ALT-F4/disconnects - Dette blir fikset i senere patch. For øyeblikket testes det ut uten at noen blir straffet slik jeg har forstått, men at dette implementeres så fort man har forsikret seg om at uskyldige ikke blir straffet. Diskuteres også andre løsninger som f.eks. at character blir hengende igjen 10-15 sekunder etter disconnect, men virker ikke som disse løsningene er så aktuelle for øyeblikket. Lenke til kommentar
fallschirmjaeger Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Legger opp DayZ til de fikser teltene. Campen er borte, mistet sikkert 5 NVGs, Rangefinders, nesten 10 Ghillies, L85s, AS50s, MK48. Er ikke folk som har lootet teltene heller, da ALLE er helt tomme. Hvem faen drar med seg 20 cans med beans og 40 FN-FAL mags. Begynner å bli mektig lei av at bugs ødelegger timesvis med gaming, men får vel godta det siden det er alpha. Seriøst!? Hvor finner du alt utstyret!? Har rotet rundt på NWAF i snart 3 dager nå, uten å finne annet enn et par m4/m16 og noen AK'er her og der .... Helt umulig å finne NVG's 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Har ikke møtt på en eneste cheater / hacker enda jeg. Spiller aldri på norske eller svenske servere heller. Spiller mest på randome servere med ikke så mange pålogget, da hackere ofte går til fulle servere. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Har ikke møtt på en eneste cheater / hacker enda jeg. Spiller aldri på norske eller svenske servere heller. Spiller mest på randome servere med ikke så mange pålogget, da hackere ofte går til fulle servere. Gjør det samme selv men på Norway serverne som er mindre. Hackerne går dønn etter de med mest mulig spillere for maks skade. Har overlevd 2 hacker angrep på rad med karaktern min nå takket være ALT+F4. Men det skal dem patche vekk så hackerne får enda en fordel ............ Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Legger opp DayZ til de fikser teltene. Campen er borte, mistet sikkert 5 NVGs, Rangefinders, nesten 10 Ghillies, L85s, AS50s, MK48. Er ikke folk som har lootet teltene heller, da ALLE er helt tomme. Hvem faen drar med seg 20 cans med beans og 40 FN-FAL mags. Begynner å bli mektig lei av at bugs ødelegger timesvis med gaming, men får vel godta det siden det er alpha. Seriøst!? Hvor finner du alt utstyret!? Har rotet rundt på NWAF i snart 3 dager nå, uten å finne annet enn et par m4/m16 og noen AK'er her og der .... Helt umulig å finne NVG's Startet med at jeg fikk koordinatene til en camp av en jeg har spillt litt med. Var L85, 3 NVGs og Satchel charges der. Etter det så tradet vi masse. F.eks: Tradet L85 for 4 ghillie suits. Så trada jeg 1 ghillie suit for L85. Profit: 3 Ghillie suits. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Har du fortsatt noen NVGs du vil bytte bort, N1ko? Lenke til kommentar
akselme Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Kjøpte meg spillet i går og spillte et par timer i natt. Det eneste jeg gjorde på det 2 timene var 1. Prøve å finne kompisen min, 2. Leitet etter våpen som jeg aldri fant og 3. Ble jagd av zombier som aldri sluttet å løpe etter meg. Utenom det, er det meningen at alt skal være blurry hele tiden eller er det en instilling? Isåfall hvilken? Og ble aldri helt klok på det backpack-systemet. Ta resolution og 3d resolution på lik oppløsning. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Heli crash på Norway 13 - Koordinatene 0612 0773 (Rett sør, nesten i Stary). Har ikke sjekket looten da jeg ikke trenger nye våpen så da gidder jeg ikke snike meg rundt tusen zombies. Forøvrig ingen zombies spawnet i Stary, så tviler på at det er noen i området. Skriv her om du kommer og fra hvilken retning så kan du få sniper-dekning i stedenfor å bli skutt. Endret 26. juli 2012 av fknsonikk Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Har du fortsatt noen NVGs du vil bytte bort, N1ko? Fuck yeah, tentene rulla tilbake! EDIT: Ja, har NVGs å trade! Endret 26. juli 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Om noen vil spille, så heter jeg fortsatt nst-exia på skype! Hadde vært fett å surra rundt som en gruppe på 4-5. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Anbefaler å se denne. Genialt gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå