Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, arma2 øket jo salget med over 500++% bare pga. DayZ. :p

Føler det kommer mange remakes av dette iløpe av neste år, evt. 2014. Har veldig stort potensiale dette.

Har selv alltid drømt om et sånn type spill. :p

Btw, noen her inne som har VT/TS3/Mumble server dere er på mens dere spiller? Kunne tenkt meg å teamet opp med noen. Litt lei av å være "lone-wolf" nå :p

Lenke til kommentar

Alle .rar filene. Dog anbefaler Six Updater, den kan gjøre alt for deg via noen få tastetrykk bare. Samt at den har en server browser og du kan joine servere derifra. Har også et kø system for servere innebygd i programmet om du bruker server browseren der, som ikke er så dumt til tider.

Lenke til kommentar

Du trenger bare ArmA 2: Operation Arrowhead da det er en standalone expansion. Så ikke last ned vanlig ArmA 2 om du ikke har tenkt til å spille det. Etter at du har lastet ned ArmA 2: OA så kjører du Six Launcher og trykker "Quick Play". Den vil da automatisk finne ArmA 2: OA folderen og laste ned alt du trenger. Etter det er du good to go.

Lenke til kommentar

Så jo kjempetøft ut dette her.

Aldri hørt om modden før, og har bare såvidt prøvd Arma 2 da jeg ikke skjønte helt hvordan jeg skulle spille det.

Men dette skal kjøpes og prøves ut for fullt nå :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Litt dumt spørsmål kanskje, men respawner looten og slikt eller kan det til slutt gå "tomt" på serveren?

Looten respawner med jevne mellomrom, usikker på hvor ofte. Så går aldri tom på en server. Dog kan være litt buggete i blant slik at ikke loot spawner med det første.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller funker ikke 3rd person mode på Norway-serveren? Og er det mulig å kommunisere på serveren uten mic?

3rd person mode er skrudd av på Norway-serverene. Det er også mulig å kommunisere, men kun med spillere rundt deg. For å gjøre det bruker du Direct Chat. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...