Vrengtpolvott Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kjøpte spillet selv i dag kun for å spille Day Z. Laster ned ennå, så har ikke fått prøvd det, men regner med jeg kommer til å sitte store deler av morgendagen og mye av ferien! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Ja, arma2 øket jo salget med over 500++% bare pga. DayZ. Føler det kommer mange remakes av dette iløpe av neste år, evt. 2014. Har veldig stort potensiale dette. Har selv alltid drømt om et sånn type spill. Btw, noen her inne som har VT/TS3/Mumble server dere er på mens dere spiller? Kunne tenkt meg å teamet opp med noen. Litt lei av å være "lone-wolf" nå Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har spillet, og holder på å laste ned, men hvordan gjør jeg når jeg ikke har steam? For å få inn modden?:=) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Er vel akkurat det samme som om du skulle ha Steam.Eneste er vel at mappa ligger et annet sted. (Tror jeg) Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvilke filer må jeg laste ned på den SWE mirroren på siden til DAY-Z da?:=) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Alle .rar filene. Dog anbefaler Six Updater, den kan gjøre alt for deg via noen få tastetrykk bare. Samt at den har en server browser og du kan joine servere derifra. Har også et kø system for servere innebygd i programmet om du bruker server browseren der, som ikke er så dumt til tider. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ja ble til at jeg lasta det ned, men hvordan gjør jeg? Nå holder jeg på å laste ned Arma 2+CO Så installerer jeg det, OGSÅ? Er det bare å kjøre den Six updatern? Så ordner resten seg selv? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ja ble til at jeg lasta det ned, men hvordan gjør jeg? Nå holder jeg på å laste ned Arma 2+CO Så installerer jeg det, OGSÅ? Er det bare å kjøre den Six updatern? Så ordner resten seg selv? Følg den første videoen du finner her: http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=408 Funka for meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Du trenger bare ArmA 2: Operation Arrowhead da det er en standalone expansion. Så ikke last ned vanlig ArmA 2 om du ikke har tenkt til å spille det. Etter at du har lastet ned ArmA 2: OA så kjører du Six Launcher og trykker "Quick Play". Den vil da automatisk finne ArmA 2: OA folderen og laste ned alt du trenger. Etter det er du good to go. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tror jeg må laste ned begge, pga måten jeg kjøpte det på ;p Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Fin link med div. metoder å installere modden på her også: http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=How_to_install_DayZ Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Så jo kjempetøft ut dette her. Aldri hørt om modden før, og har bare såvidt prøvd Arma 2 da jeg ikke skjønte helt hvordan jeg skulle spille det. Men dette skal kjøpes og prøves ut for fullt nå Endret 14. juni 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Litt dumt spørsmål kanskje, men respawner looten og slikt eller kan det til slutt gå "tomt" på serveren? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Litt dumt spørsmål kanskje, men respawner looten og slikt eller kan det til slutt gå "tomt" på serveren? Looten respawner med jevne mellomrom, usikker på hvor ofte. Så går aldri tom på en server. Dog kan være litt buggete i blant slik at ikke loot spawner med det første. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har altså installert spill, også lasta ned six, men når jeg åpner six, forstår jeg ingenting! Har den da oppdatert allerede? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Ga opp Six updater. Men har et nytt problem. Norway serverene har 2500 i ping..-.- Endret 14. juni 2012 av elx90 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Står connection failed-.- Aiaiai, bomma på rediger knappen der gitt.. Men står connection failed på alle serverene?? Lenke til kommentar
eggi Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 De fleste servere bruker beta patch, det kommer nye patcher veldig ofte så greit å sjekke hver dag om det har kommet en ny. http://www.arma2.com/beta-patch.php Velg den øverste inne i det grønne vinduet Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Er det bare meg eller funker ikke 3rd person mode på Norway-serveren? Og er det mulig å kommunisere på serveren uten mic? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Er det bare meg eller funker ikke 3rd person mode på Norway-serveren? Og er det mulig å kommunisere på serveren uten mic? 3rd person mode er skrudd av på Norway-serverene. Det er også mulig å kommunisere, men kun med spillere rundt deg. For å gjøre det bruker du Direct Chat. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå