per17 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Latterlig. 11 player kills på en karakter. Har spilt kanskje 40-50 timer og hatt 25 liv nå men tror jeg har drept 2 andre survivors. Men skjønner jo nå hvorfor man blir beskutt i evigheten. Forøvrig lærte jeg på den harde måten at man må holde seg unna Stary Sobor i dag. Vi var 5 som nærmet oss i gruppe sørfra, og bare 1 kom seg unna med livet i behold. Lå en hel gruppe snipere på nordsiden og drepte vilt på Norway 13. Så det er der folk holder til på norway 13. Spilte der i dag, men traff på veldig lite folk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor vi skyter folk er en enkel grunn.. Hva er det ellers å gjøre? Skyte zombier? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Noen som har Norway 9 IP:PORT'en? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. Du sa "Hvorfor ikke spille Call of Duty eller lignende?" Om han ville spilt det hadde han nok gjort det, men han spiller DayZ, og jeg har ikke lest noen plass om at DayZ IKKE er ett Team Deathmatch spill. Ja, det er et survival spill, men nå som jeg har stort sett alt av gear jeg trenger for resten av min DayZ periode, om noen ikke raider campen. Går jeg og mange andre på jakt etter andre spillere for å drepe. Hvorfor spør du? Fordi det er et spill, og det skal underholde meg, jeg blir ikke underholdt lenge av å labbe rundt i skogen og loke etter bokser med mat eller drikke i en evighet, og enn så lenge når zombiene ikke er en trussel i det hele tatt, må man finne på andre metoder i dette spillet for å underholde seg selv. Når det er sagt, gidder jeg ikke å dra til kysten for å drepe folk som nettopp har spawnet, men holder meg rundt mitt område, kommer noen inn på mitt område, har de gått over en grense, og jeg skyter. Markerer territoriet mitt på en måte. Its my town ladies, MY TOWN Velger å holde bynavn, kallenavn også videre for meg selv. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor vi skyter folk er en enkel grunn.. Hva er det ellers å gjøre? Skyte zombier? Fatter at folk skyter armed folk. Men de som skyter de som er unarmed fatter jeg bare ikke. 1 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Du skjønner det sikkert når du er på andre siden av skuddene Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. skyter ikke alt jeg ser om du tror det, og uansett hvor mange murders man har så har ikke det noe med tdm og gjøre, man spiller spillet akkurat som man vil, liker du og safe og være friendly så er det din stil, og noen liker sikkert og slakte andre spillere.og jeg har så si egentlig bare 3ekte murders, og dem var etter jeg fant min m107, og uansett når du er oppe i nord og noen løper mot deg er det lureste og ihvertfal skyte en hvist ikke to så resten av gruppen disconnecter. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor vi skyter folk er en enkel grunn.. Hva er det ellers å gjøre? Skyte zombier? Fatter at folk skyter armed folk. Men de som skyter de som er unarmed fatter jeg bare ikke. Akkurat der skal jeg forsåvidt si meg litt enig. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. Du sa "Hvorfor ikke spille Call of Duty eller lignende?" Om han ville spilt det hadde han nok gjort det, men han spiller DayZ, og jeg har ikke lest noen plass om at DayZ IKKE er ett Team Deathmatch spill. Ja, det er et survival spill, men nå som jeg har stort sett alt av gear jeg trenger for resten av min DayZ periode, om noen ikke raider campen. Går jeg og mange andre på jakt etter andre spillere for å drepe. Hvorfor spør du? Fordi det er et spill, og det skal underholde meg, jeg blir ikke underholdt lenge av å labbe rundt i skogen og loke etter bokser med mat eller drikke i en evighet, og enn så lenge når zombiene ikke er en trussel i det hele tatt, må man finne på andre metoder i dette spillet for å underholde seg selv. Når det er sagt, gidder jeg ikke å dra til kysten for å drepe folk som nettopp har spawnet, men holder meg rundt mitt område, kommer noen inn på mitt område, har de gått over en grense, og jeg skyter. Markerer territoriet mitt på en måte. Its my town ladies, MY TOWN Velger å holde bynavn, kallenavn også videre for meg selv. var i kysten for og møte en venn som nettopp hadde blitt drept for og gi han min backup m4cco sd.risikerer ikke m107 for og drepe noen low life karer med kysten btw noen som vet hvorfor mitt ene m107 magasin plutselig rommer 12kuler? og beklager til en eller annen fyr på norway 13 i utkanten av staroye som ble drept for 30-40min siden, grunnen var at du hadde en assault rifle og du tittet inn i scopet mitt med kikkerten din jeg rørte ikke liket ditt og håper du kom i tide til å få gearet tilbake Endret 24. juli 2012 av Thuesen207 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Alle disse som skal underholdes forsvinner videre innen kort tid til det neste spillet som er "hot". Løser seg selv dette "problemet". Vurderer å ta en liten pause fra spillet til Rocket har fått implementert litt mer end game så man har flere ting å gjøre i spillet enn å jage hverandre. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor vi skyter folk er en enkel grunn.. Hva er det ellers å gjøre? Skyte zombier? Fatter at folk skyter armed folk. Men de som skyter de som er unarmed fatter jeg bare ikke. Jeg skyter for det meste alle jeg ikke kjenner personlig. De kan sitte på voicechat med andre folk og sier hvor vi er, de kan stjele og de kan finne et våpen og drepe meg/noen i groupen min. Gode nok grunner imo. Lar så klart folk løpe om de ikke stalker meg, men kommer de for nærme er de en trussel. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. Du sa "Hvorfor ikke spille Call of Duty eller lignende?" Om han ville spilt det hadde han nok gjort det, men han spiller DayZ, og jeg har ikke lest noen plass om at DayZ IKKE er ett Team Deathmatch spill. Ja, det er et survival spill, men nå som jeg har stort sett alt av gear jeg trenger for resten av min DayZ periode, om noen ikke raider campen. Går jeg og mange andre på jakt etter andre spillere for å drepe. Hvorfor spør du? Fordi det er et spill, og det skal underholde meg, jeg blir ikke underholdt lenge av å labbe rundt i skogen og loke etter bokser med mat eller drikke i en evighet, og enn så lenge når zombiene ikke er en trussel i det hele tatt, må man finne på andre metoder i dette spillet for å underholde seg selv. Når det er sagt, gidder jeg ikke å dra til kysten for å drepe folk som nettopp har spawnet, men holder meg rundt mitt område, kommer noen inn på mitt område, har de gått over en grense, og jeg skyter. Markerer territoriet mitt på en måte. Its my town ladies, MY TOWN Velger å holde bynavn, kallenavn også videre for meg selv. Du skriver selv at dayz er et TDM spill, så nå er det altså du som sammenligner dayz med call of duty... Ikke overtenk ting. Ja jeg kan skjønne at de som har alt går på player jakt, dayz mangler endgame. Men nye spillere som blir snipet i spawn går nok lei ganske fort. Til slutt er det bare snipere som spiller, og alle ligger hvert sitt sted og venter på at ingenting skal skje. Dermed vil dayz dø ut. MEN satser på at noe endgame kommer før det. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Man kan jo se på det sånn at det i en ekte apokalypse sannsynligvis hadde vært grupper som mer eller mindre på samme måte hadde jaktet på folk. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. skyter ikke alt jeg ser om du tror det, og uansett hvor mange murders man har så har ikke det noe med tdm og gjøre, man spiller spillet akkurat som man vil, liker du og safe og være friendly så er det din stil, og noen liker sikkert og slakte andre spillere.og jeg har så si egentlig bare 3ekte murders, og dem var etter jeg fant min m107, og uansett når du er oppe i nord og noen løper mot deg er det lureste og ihvertfal skyte en hvist ikke to så resten av gruppen disconnecter. Greit, jeg skal slutte å bruke deg som eksempel. Skjønner at du ville teste sniperen. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. Du sa "Hvorfor ikke spille Call of Duty eller lignende?" Om han ville spilt det hadde han nok gjort det, men han spiller DayZ, og jeg har ikke lest noen plass om at DayZ IKKE er ett Team Deathmatch spill. Ja, det er et survival spill, men nå som jeg har stort sett alt av gear jeg trenger for resten av min DayZ periode, om noen ikke raider campen. Går jeg og mange andre på jakt etter andre spillere for å drepe. Hvorfor spør du? Fordi det er et spill, og det skal underholde meg, jeg blir ikke underholdt lenge av å labbe rundt i skogen og loke etter bokser med mat eller drikke i en evighet, og enn så lenge når zombiene ikke er en trussel i det hele tatt, må man finne på andre metoder i dette spillet for å underholde seg selv. Når det er sagt, gidder jeg ikke å dra til kysten for å drepe folk som nettopp har spawnet, men holder meg rundt mitt område, kommer noen inn på mitt område, har de gått over en grense, og jeg skyter. Markerer territoriet mitt på en måte. Its my town ladies, MY TOWN Velger å holde bynavn, kallenavn også videre for meg selv. Du skriver selv at dayz er et TDM spill, så nå er det altså du som sammenligner dayz med call of duty... Ikke overtenk ting. Ja jeg kan skjønne at de som har alt går på player jakt, dayz mangler endgame. Men nye spillere som blir snipet i spawn går nok lei ganske fort. Til slutt er det bare snipere som spiller, og alle ligger hvert sitt sted og venter på at ingenting skal skje. Dermed vil dayz dø ut. MEN satser på at noe endgame kommer før det. å kalle det et TDM spill er langdt ifra å sammenligne med call of duty, ikke undertenk ting ville jeg heller sagdt til deg Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. Du sa "Hvorfor ikke spille Call of Duty eller lignende?" Om han ville spilt det hadde han nok gjort det, men han spiller DayZ, og jeg har ikke lest noen plass om at DayZ IKKE er ett Team Deathmatch spill. Ja, det er et survival spill, men nå som jeg har stort sett alt av gear jeg trenger for resten av min DayZ periode, om noen ikke raider campen. Går jeg og mange andre på jakt etter andre spillere for å drepe. Hvorfor spør du? Fordi det er et spill, og det skal underholde meg, jeg blir ikke underholdt lenge av å labbe rundt i skogen og loke etter bokser med mat eller drikke i en evighet, og enn så lenge når zombiene ikke er en trussel i det hele tatt, må man finne på andre metoder i dette spillet for å underholde seg selv. Når det er sagt, gidder jeg ikke å dra til kysten for å drepe folk som nettopp har spawnet, men holder meg rundt mitt område, kommer noen inn på mitt område, har de gått over en grense, og jeg skyter. Markerer territoriet mitt på en måte. Its my town ladies, MY TOWN Velger å holde bynavn, kallenavn også videre for meg selv. Du skriver selv at dayz er et TDM spill, så nå er det altså du som sammenligner dayz med call of duty... Ikke overtenk ting. Ja jeg kan skjønne at de som har alt går på player jakt, dayz mangler endgame. Men nye spillere som blir snipet i spawn går nok lei ganske fort. Til slutt er det bare snipere som spiller, og alle ligger hvert sitt sted og venter på at ingenting skal skje. Dermed vil dayz dø ut. MEN satser på at noe endgame kommer før det. å kalle det et TDM spill er langdt ifra å sammenligne med call of duty, ikke undertenk ting ville jeg heller sagdt til deg Det var jo det jeg sa også... /facepalm 2 Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. Du sa "Hvorfor ikke spille Call of Duty eller lignende?" Om han ville spilt det hadde han nok gjort det, men han spiller DayZ, og jeg har ikke lest noen plass om at DayZ IKKE er ett Team Deathmatch spill. Ja, det er et survival spill, men nå som jeg har stort sett alt av gear jeg trenger for resten av min DayZ periode, om noen ikke raider campen. Går jeg og mange andre på jakt etter andre spillere for å drepe. Hvorfor spør du? Fordi det er et spill, og det skal underholde meg, jeg blir ikke underholdt lenge av å labbe rundt i skogen og loke etter bokser med mat eller drikke i en evighet, og enn så lenge når zombiene ikke er en trussel i det hele tatt, må man finne på andre metoder i dette spillet for å underholde seg selv. Når det er sagt, gidder jeg ikke å dra til kysten for å drepe folk som nettopp har spawnet, men holder meg rundt mitt område, kommer noen inn på mitt område, har de gått over en grense, og jeg skyter. Markerer territoriet mitt på en måte. Its my town ladies, MY TOWN Velger å holde bynavn, kallenavn også videre for meg selv. Du skriver selv at dayz er et TDM spill, så nå er det altså du som sammenligner dayz med call of duty... Ikke overtenk ting. Ja jeg kan skjønne at de som har alt går på player jakt, dayz mangler endgame. Men nye spillere som blir snipet i spawn går nok lei ganske fort. Til slutt er det bare snipere som spiller, og alle ligger hvert sitt sted og venter på at ingenting skal skje. Dermed vil dayz dø ut. MEN satser på at noe endgame kommer før det. å kalle det et TDM spill er langdt ifra å sammenligne med call of duty, ikke undertenk ting ville jeg heller sagdt til deg Det var jo det jeg sa også... /facepalm nei du sa jo at han samenligna med call of duty det gjorde han jo ikke. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. Du sa "Hvorfor ikke spille Call of Duty eller lignende?" Om han ville spilt det hadde han nok gjort det, men han spiller DayZ, og jeg har ikke lest noen plass om at DayZ IKKE er ett Team Deathmatch spill. Ja, det er et survival spill, men nå som jeg har stort sett alt av gear jeg trenger for resten av min DayZ periode, om noen ikke raider campen. Går jeg og mange andre på jakt etter andre spillere for å drepe. Hvorfor spør du? Fordi det er et spill, og det skal underholde meg, jeg blir ikke underholdt lenge av å labbe rundt i skogen og loke etter bokser med mat eller drikke i en evighet, og enn så lenge når zombiene ikke er en trussel i det hele tatt, må man finne på andre metoder i dette spillet for å underholde seg selv. Når det er sagt, gidder jeg ikke å dra til kysten for å drepe folk som nettopp har spawnet, men holder meg rundt mitt område, kommer noen inn på mitt område, har de gått over en grense, og jeg skyter. Markerer territoriet mitt på en måte. Its my town ladies, MY TOWN Velger å holde bynavn, kallenavn også videre for meg selv. Du skriver selv at dayz er et TDM spill, så nå er det altså du som sammenligner dayz med call of duty... Ikke overtenk ting. Ja jeg kan skjønne at de som har alt går på player jakt, dayz mangler endgame. Men nye spillere som blir snipet i spawn går nok lei ganske fort. Til slutt er det bare snipere som spiller, og alle ligger hvert sitt sted og venter på at ingenting skal skje. Dermed vil dayz dø ut. MEN satser på at noe endgame kommer før det. å kalle det et TDM spill er langdt ifra å sammenligne med call of duty, ikke undertenk ting ville jeg heller sagdt til deg Det var jo det jeg sa også... /facepalm nei du sa jo at han samenligna med call of duty det gjorde han jo ikke. hahaha er du seriøs, hva med å lese starten? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Herregud da, la no mannen spille akkurat som han vil. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan "sammenligne" dayz med Call of Duty. Hvor har jeg sammenlignet dayz med call of duty?... Greia er at han skyter folk som om han spiller TDM eller lignende, det er nettopp likt standard shooters. Du sa "Hvorfor ikke spille Call of Duty eller lignende?" Om han ville spilt det hadde han nok gjort det, men han spiller DayZ, og jeg har ikke lest noen plass om at DayZ IKKE er ett Team Deathmatch spill. Ja, det er et survival spill, men nå som jeg har stort sett alt av gear jeg trenger for resten av min DayZ periode, om noen ikke raider campen. Går jeg og mange andre på jakt etter andre spillere for å drepe. Hvorfor spør du? Fordi det er et spill, og det skal underholde meg, jeg blir ikke underholdt lenge av å labbe rundt i skogen og loke etter bokser med mat eller drikke i en evighet, og enn så lenge når zombiene ikke er en trussel i det hele tatt, må man finne på andre metoder i dette spillet for å underholde seg selv. Når det er sagt, gidder jeg ikke å dra til kysten for å drepe folk som nettopp har spawnet, men holder meg rundt mitt område, kommer noen inn på mitt område, har de gått over en grense, og jeg skyter. Markerer territoriet mitt på en måte. Its my town ladies, MY TOWN Velger å holde bynavn, kallenavn også videre for meg selv. Du skriver selv at dayz er et TDM spill, så nå er det altså du som sammenligner dayz med call of duty... Ikke overtenk ting. Ja jeg kan skjønne at de som har alt går på player jakt, dayz mangler endgame. Men nye spillere som blir snipet i spawn går nok lei ganske fort. Til slutt er det bare snipere som spiller, og alle ligger hvert sitt sted og venter på at ingenting skal skje. Dermed vil dayz dø ut. MEN satser på at noe endgame kommer før det. Jeg sammenlignet like mye som deg Mr, alt jeg sier er at man kan spille dette spiller AKKURAT slik man vil, det eneste som irriterer meg er all griningen som skjer hvis noen blir drept. Jeg selv har blitt drept av andre players, men i motsetning til mange andre når de dør, løper jeg bare fort som faen nordover og håper jeg kommer over noen telt som andre folk har lagret godsaker i og rundstjeler dem før jeg kommer til min egen. Jeg døde i går, har ingen aning om hvor skuddet kom fra, hørte det ikke engang. 10 minutter etterpå hadde jeg fullt stasj med ting jeg hadde funnet. Så permadeath eller ikke, det er et spill ingen vits å bli sint, sur, lei seg, gretten eller noe om man dør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå