Green_Monster Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er lov å håpe Du kan jo spørre DayZ developers direkte? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvor kan jeg se om Steam har lastet ned den siste patchen (v 1.62)? Regner med at man ikke må laste ned og installere manuelt? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvor kan jeg se om Steam har lastet ned den siste patchen (v 1.62)? Regner med at man ikke må laste ned og installere manuelt? Du må laste ned å installere manuelt. Sjekk den tekniske DayZ tråden for hjelp. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg bruker kart på nettet for å finne frem og hjelpe meg med å finne plasser verdt å loote, og jeg må innrømme at jeg virkelig nyter å navigere meg frem slik! Jeg har kartet oppe på laptopen, mens jeg løper ingame. Jeg har verken kompass eller kart, så jeg må navigere etter landemerker. Fantastisk! Forresten, CZ550 er et relativt sjeldent våpen, men den mest vanlige sniperen har jeg lest. Hvor vanlig er det egentlig? Jeg fant fire-fem stykker nå på en halvtime. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er vel slik i alle spill at det er enkelte som finner større glede i å ødelegge for andre en å faktisk spille slik det er tiltenkt. Og hvordan er dette spillet tiltenkt å spilles? Nå sier jeg ikke at dette jeg kommer til å skrive nå er pekt mot deg, men jeg er bare så jævla lei av folk som suttrer over at de blir drept i dette spillet. JA, om jeg ser du har gear, selv om jeg ikke trenger det, og jeg føler DU utgjør en trussel mot meg, skyter jeg først og spør etterpå. Utgjør du ingen trussel gir jeg blanke. Ingen trussel = noen hundre meter unna. Trussel = Våpen i hånden innen skuddrekkevidde for meg. Thats how I roll, hate me please Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvor kan jeg se om Steam har lastet ned den siste patchen (v 1.62)? Regner med at man ikke må laste ned og installere manuelt? Du må laste ned å installere manuelt. Sjekk den tekniske DayZ tråden for hjelp. Ok takk. Bomma litt på tråden her Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er vel slik i alle spill at det er enkelte som finner større glede i å ødelegge for andre en å faktisk spille slik det er tiltenkt. Og hvordan er dette spillet tiltenkt å spilles? Nå sier jeg ikke at dette jeg kommer til å skrive nå er pekt mot deg, men jeg er bare så jævla lei av folk som suttrer over at de blir drept i dette spillet. JA, om jeg ser du har gear, selv om jeg ikke trenger det, og jeg føler DU utgjør en trussel mot meg, skyter jeg først og spør etterpå. Utgjør du ingen trussel gir jeg blanke. Ingen trussel = noen hundre meter unna. Trussel = Våpen i hånden innen skuddrekkevidde for meg. Thats how I roll, hate me please Tror han tenkte på hacking/cheats og slikt fandenskap. Håper ingen norske på de norske serverne bedriver med slikt Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Som nevnt over så var det tiltenkt de som jukser. Å bli skutt på grunn av at du plutselig står i trynet / kikkertsiktet på en annen fyr er vel en del av spillet såvidt det er meg bekjent. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ah, my bad. Men nå har jeg iallefall fått min mening om min sak ut Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er nok en del hackere på de norske serverne. Jeg har ikke sett noen hittil, men det er flere her som har møtt på åpenbare hackere. Ellers må jeg støtte SuprMats. Da jeg startet var jeg snill og ville ikke skyte noen, før jeg eventuelt var sikker på at de var fiendlig. Dette forandret seg fort. Hvis jeg treffer på en ukjent nå og spilleren ikke svarer, løper jeg enten fra stedet, eller skyter han. Jeg har dødd for mange ganger til å ikke gjøre det. Når det er sagt, så kan jeg også kritisere campere som f.eks. ligger i nærheten av storbyer eller NWA og lignende, og sniper alle spillere de ser som er på vei inn for å loote, just for fun. Det er barnslig og ikke særlig tøft heller. Man kan gjøre det med noobgear som er tilgjengelig nesten fra starten av (CZ550), og krever lite skills. 1 Lenke til kommentar
Syncflow Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Var på Norway 2 for ca 2 timer siden og plutselig ble alle porta til debug forrest og drept. Endret 24. juli 2012 av Zengaard Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Øøøøh, hvordan bruker man lommelykten egentlig? Ser ikke en dritt... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Faen ass, begynner å bli lei av at telt ruller tilbake etter server restart. Mista nettop 10 satchel charges og 2 L85.... Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Regner med du husker å "save telt" hver gang du setter inn eller tar ut noe? Har ikke hatt store problemer med det vi enda, noe utstyr er gått tapt, men ikke det store. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Regner med du husker å "save telt" hver gang du setter inn eller tar ut noe? Har ikke hatt store problemer med det vi enda, noe utstyr er gått tapt, men ikke det store. Faen, må man save de etter man tar ut noe? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Øøøøh, hvordan bruker man lommelykten egentlig? Ser ikke en dritt... Fant ut av det, må ut av backpacken først ja. Ser at det ikke har noen betydning for zombiene om man har på lommelykten eller ikke, av en eller annen grunn så ser de deg ikke om man ligger og lyser dem rett i trynet ifra 2 meter, hehe. Andre spillere derimot regner jeg vel med at ser deg på mils avstand der man står som ett fyrtårn i mørket... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Nå har jeg lagt inn patch 1.62, men når jeg skal gå online får jeg bare beskjed om at det er vedlikehold, og får ikke opp noen servere. Det virker da som om folk her får spilt nå? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Regner med du husker å "save telt" hver gang du setter inn eller tar ut noe? Har ikke hatt store problemer med det vi enda, noe utstyr er gått tapt, men ikke det store. Faen, må man save de etter man tar ut noe? Mener du må det ja, har ikke lest det selv noen plass, bare blitt fortalt av kompiser at jeg må save etter at jeg tar ut ting fra telt. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 alle serverene er borte? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Laster steam ned updaten automatisk? Var en update i dag på DayZ når eg logget på Six, var det denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå