Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Jaja, der mistet jeg M107..

Jeg skulle tømme en by for zombier, så jeg lokker en del med meg inn i et hus hvor jeg har mer enn nok plass til å ta dem. Jeg drar frem øksen og tar dem en etter en med finfin range uten at de treffer meg. Andre gang jeg gjør det, treffer jeg ingen av dem, og alle hopper mot meg på en måte som minner om lagspikes, jeg går i bakken, og ser et timeglass som er til stede til jeg dør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg lage en annen account i dayz? På den jeg spiller på nå spiller jeg med venner, men har lyst til å spille alene når de ikke er her, uten å miste alt sammen eller gå langt unna dem.

Du må nok ha en kopi i tillegg:

http://www.youtube.com/watch?v=bb5cRrXzn1w

Hvis noen fikk til dette, vennligst send en PM.

Registrerte ny Steam-konto, kjøpte min 2. kopi av ArmA2:CO, slettet spillet og innstallerte på nytt, kjørte både ArmA2 og OA. Problemet er at jeg fikk ny Arma2-key, men ikke OA. Logger inn og spiller fortsatt på min samme gamle character.

Lenke til kommentar

Nå har jeg etter spawn i elektro vært opp hele øst kysten, 2x Berezino og 2X NE Airstip samt NW Airstrip. Jeg har snart 200 zombie kills, masse loot, våpen og en fullstocket ATV. Alt på Norway 13, men 0 player kills selv om jeg har vært i beskutt 3 ganger og overlevd. Det kommer til å suge helt vilt når jeg blir drept nå!

Logget ut på NW Airstrip i natt da jeg var under angrep, så jeg er utrolig spent på å komme hjem fra jobb og se om jeg kommer meg ut helskinnet!

Lenke til kommentar

Nå har jeg etter spawn i elektro vært opp hele øst kysten, 2x Berezino og 2X NE Airstip samt NW Airstrip. Jeg har snart 200 zombie kills, masse loot, våpen og en fullstocket ATV. Alt på Norway 13, men 0 player kills selv om jeg har vært i beskutt 3 ganger og overlevd. Det kommer til å suge helt vilt når jeg blir drept nå!

Logget ut på NW Airstrip i natt da jeg var under angrep, så jeg er utrolig spent på å komme hjem fra jobb og se om jeg kommer meg ut helskinnet!

Ajaj, blir ikke noe morro å bli drept nå nei! :D

Jeg spillte med 2 andre venner og vi hadde alle sammen lootet masse i store backpacks, gode våpen og var på vei opp nord til airstripa. Her treffer vi på en sniper som camper bak I skogen og tydeligvis overvåker stripa godt. Alle ble plaffet ned en etter en... Det er noe av det værste jeg vet. Treffe på folk som venter på at man skal komme... Lykke til og vær forsiktig! :D

Lenke til kommentar

Når det står at man starter i Chernogorsk wilderness, kan man da være så langt unna som ved Kamenka eller Komarovo? Har gått østover i en halvtime og har passert en liten bygd men enda ikke sett snurten av Cherno....

Edit: Fant ut av det, begynte vest for Komarovo.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

DayZ Norge forumet begynner å bli ganske aktivt, og vi er oppe i 87 medlemmer på noen få dager! :) Alle medlemmene som har mulighet samles på Ventrilo hver dag etter kl 18.00 for å prate, overleve og ha det moro.

Registrer deg i dag, hjelp oss å bli samle punktet for alle DayZ fans i Norge!

Vi søker også noen som kunne tenke seg å bidra som Nyhetsansvarlig, altså oppdatere forumet og facebook siden vår med relevante DayZ nyheter. Ta kontakt om dette er noe for deg.

http://www.dayz-norge.net

Endret av Putresopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...