PetriZide Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Da jeg logget ut i går var jeg et lite stykke Nord for NWA. Da jeg logget på i dag så startet jeg på kysten like ved Elektro. Trodde jeg hadde dødd eller blitt resatt, men neida jeg hadde alt utstyret mitt og alle zombiekillene. Har dette skjedd med noen andre? Jaja, var kansje likesågreit. Fikk lootet med meg litt ammo ved deerstands på vei opp igjen. Lenke til kommentar
ivr Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Har spilt dayZ i 5 dager og elsker modden! men prøvde å fikse så jeg fikk spilt i vindu slik at kompisen min kunne se på over skype, og var inne på noen options... og nå får jeg ikke opp noen servere i d hele tatt : ( noen som har et tips til hvordan jeg får opp igjen serverlista? bruker six launcher Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Gamespy (de som hoster server browsinga osv) har maintenance på serverne sine for øyeblikket, så serverlista går ned fra tid til annen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Elsker følelsen man får etter å ha drept noen =) Har spilt dayZ i 5 dager og elsker modden! men prøvde å fikse så jeg fikk spilt i vindu slik at kompisen min kunne se på over skype, og var inne på noen options... og nå får jeg ikke opp noen servere i d hele tatt : ( noen som har et tips til hvordan jeg får opp igjen serverlista? bruker six launcher Alt+Enter = endrer som regel mellom vindu og fullskjerm. Ellers er det sikkert en setting. Da jeg logget ut i går var jeg et lite stykke Nord for NWA. Da jeg logget på i dag så startet jeg på kysten like ved Elektro. Trodde jeg hadde dødd eller blitt resatt, men neida jeg hadde alt utstyret mitt og alle zombiekillene. Har dette skjedd med noen andre? Jaja, var kansje likesågreit. Fikk lootet med meg litt ammo ved deerstands på vei opp igjen. Hadde noe lignenes da jeg "konverterte" til 1.7.2 Bare jeg mistet inventory. Hadde fortsatt statsen min samt min hunger etter mat. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Noen av dere som kjørte forbi Stary Sobor med en bil/buss på server 8 for noen timer siden? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 "Click on remote @ multiplayer Goto http://arma2.swec.se/server/list Type in the IP that you found + the port The server will appear in the usual list" Slik får dere spilt selvom serverne ikke er på lista. Har du remova flashlighten fra toolbelt? Also, jeg og buddyenmin stod midt på NWA når servern klikka + maintenance. Blir nok å finne en tommere server når vi logger inn igjen ja. Kan ligge og beskytte deg og kompisen din med snipern min hvis dere vil. Ligger ved NW airfield. Har alt å tape å ingenting å vinne på å skyte dere heller. Så med sniperdekning fra meg vil dere nok kunne loote NW airfield trygt. Setter pris på tilbudet, men jammen klarte vi oss fint! Loota barracksene og tårnet, men fant ingenting digg though. Nå har vi logga ut i safe avstand, og venter på en ny og fin dag i morgen! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Har de fjernet in-game snakkinga elns? Har prøvd flere servere idag uten at kompisen min hører at jeg snakker i spillet. Jeg hører ikke han heller. Ellers har jeg funnet mye snacks idag, bare ved å traske rundt om mitt på kartet sirka. Funnet to helikopter crash sites med noe godsaker som FN FAL med nattsikte og DMR sniper som jeg har nå. Funnet utallige våpen. Skjønner ikke hvordan folk sliter med og finne våpen. Har funnet over 20 rifler bare idag. Kan man skru av NV på siktet eller er det på hele tiden? Litt kjedelig og bruke det på lyse dagen. Vi fant også en lastebil på norway2 med fullt av våpen og utstyr. Fikk meg endelig Coyote backpack i den også. ^^ Var heldig når vi var i NW airstrip. Kom en random fyr med øks og slo meg rett i hode. Hadde 1000blod igjen, men klarte og knerte han med M24 snipern jeg hadde. Er helt nervepirrende dette spillet altså. xD Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det skjer en gang i blant, spesielt på dårlige servere. Kan ikke forstå om du har problemer med voip på Norway serverne. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Alltid like spennende å gå inn i et hus når det ligger et lik utenfor og to lik i første etasje+et par zombier her og der. "Heldigvis" var det ingen der, men et av lika hadde coyote backpack Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvis serverene er nede pga maintanance, så er det bare å bruke *favourite* servers i Day Z Commander og logge på en server der. Vet ikke hvor lenge serverne var nede, men jeg og 2 andre har spilt siden 23.00 til 04.00 ca uten problemer. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Fant min første heli crash-site idag:D Fant en fn fal med 4 mags eller noe. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvordan fyller man på drivstoff på kjøretøy? Har stjålet en ATV, men flukten ble avbrutt av bensinmangel. Står ved en bensinstasjon med 7 jerry kanner, Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Regner med at du drar jerry kannen med i inventory frem til ATVen, høyreklikker på jerry kannen og så kommer det vel opp noe som "Fill gas tank" eller noe sånt? Har ikke prøvd selv, men ser for meg at det er slik det er. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kan jeg lage en annen account i dayz? På den jeg spiller på nå spiller jeg med venner, men har lyst til å spille alene når de ikke er her, uten å miste alt sammen eller gå langt unna dem. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Nei det funker ikke. Det funker, du må sikte i midten av ATV'n. Når du scroller kommer det "Refuel". 2 Jerry-kanner er nok til å fylle den opp. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kan jeg lage en annen account i dayz? På den jeg spiller på nå spiller jeg med venner, men har lyst til å spille alene når de ikke er her, uten å miste alt sammen eller gå langt unna dem. Du må nok ha en kopi i tillegg: Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Hvordan kommuniserer jeg med eventuelle spillere jeg treffer ingame? Trykk "-" for å skrive, "," og "." for å bytte kanal. For å kommunisere med mikrofon trykker du på "Caps Lock". Kan jeg lage en annen account i dayz? På den jeg spiller på nå spiller jeg med venner, men har lyst til å spille alene når de ikke er her, uten å miste alt sammen eller gå langt unna dem. Du kan eventuelt spille på servere med egen "Hive server". Der blir det du gjør lagret til kun den serveren. De har som oftest privat ført opp i navnet. F.eks RP 1 eller DayZ DE 21 Private. Endret 24. juli 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Flere her som spiller "fast" på Norway 2? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Noen her som har satt opp telt rett ved Barracks i nord? Jeg tok en m14 og la igjen en saw til deg... Edit:Norway 2 Endret 24. juli 2012 av Howard_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå