Orwandel Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hmmm, små irriterendes! Hadde markert på kartet, hvor jeg forlot en kompis som ikke helt har forstått greia enda. Dette er da noen dager siden, så skulle vi spille i går kveld. Jeg har jo tuslet litt rundt og vært en tur på NWAF, så jeg er en lang bit unna han.(Står i en låve ett eller annet sted mellom NWAF og Zelenogorsk) Samme server og alt, men på kartet er markeringen av han borte, men det står masse nye POI`s. Og det er jo seff bare dritt som står der, rasisme og lol`s på hvor folk har blitt drept. Noe jeg har skrevet inn i mitt eget kart burde ikke byttes ut med søppel, grrr.. (jaja Alfa) Kartet er delt mellom alle på samme side i ArmA 2. I DayZ er alle på samme side, så alle kan skrive på kartet. Skriv heller ned koordinatene neste gang. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 synd det er så mye man må gjøre får å lage server. skulle gjerne gjort det Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 synd det er så mye man må gjøre får å lage server. skulle gjerne gjort det Hvis du syns det er mye, burde du nok ikke lage en heller Vedlikehold er hundre ganger verre. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Heeelvete! Jeg vil bare bli ferdig på jobb og kommer meg hjem for å få fingrene i dette spillet! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Nei, du kan lagre diverse utstyr som du finner underveis. På denne måten kan du lage en camp, og om du dør kan du dra til teltet ditt og hente utstyr som er lagret der. Ok, ja det hørtes litt mer praktisk ut enn å begynne på nytt uten en dritt hver gang.. Men man er vel da avhengig av å benytte seg av samme server hver gang da evnt. Noen tips om hvor man kan finne ett telt? Hvis dette spawnes 100% random så blir det mildt sagt en utfordring og lete opp Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 pass dere, nå har jeg m107a, gunner ned alle jeg ser, driter i om du har gunner eller axe!! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) pass dere, nå har jeg m107a, gunner ned alle jeg ser, driter i om du har gunner eller axe!! Du som loka rundt på Norway 5 for noen timer siden? I området mellom airstrip og Cherno. Endret 23. juli 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Går det ann å lage trip-wire som f.eks skyter opp en flare når den blir utløst? *Fant ut av det sjæl. Endret 23. juli 2012 av Neptjune Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 hehe du har Bear trap ihvertfall. Tramper du i den så knekker du føttene. Jeg har det plassert ved campen min og det er rimelig langt uti bushen så hvis han tråkker oppi den uten morfin så er det nesten bare å suicide for personen. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Nei, du kan lagre diverse utstyr som du finner underveis. På denne måten kan du lage en camp, og om du dør kan du dra til teltet ditt og hente utstyr som er lagret der. Ok, ja det hørtes litt mer praktisk ut enn å begynne på nytt uten en dritt hver gang.. Men man er vel da avhengig av å benytte seg av samme server hver gang da evnt. Noen tips om hvor man kan finne ett telt? Hvis dette spawnes 100% random så blir det mildt sagt en utfordring og lete opp Dem finnes i supermarkets rundt i verden. Jeg har hvertfall spotta 3 stykker men plukka den aldri opp fordi enten så hadde jegi kke plass eller så var det bugga. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Meh.. Endelig funnet hele to våpen og så blir jeg skutt på toppen av en høyde -.- Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Kasta ifra meg en Uzi og AK med 3 mags i brannstasjonen i Cherno på Norway 16 hvis noen vil ha Hvilken pistol er best egentlig? Fant meg en M9 så brukte den isteden. Endret 23. juli 2012 av jroekke Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Kasta ifra meg en Uzi og AK med 3 mags i brannstasjonen i Cherno på Norway 16 hvis noen vil ha Hvilken pistol er best egentlig? Fant meg en M9 så brukte den isteden. Jeg syns revolver er best. M1911 på en god nr. 2. Sikkert de som foretrekker PDW eller M9SD eller noe istede. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 M1911 og Revolver her også, det er pga at den er 1 shot på zombies. SD pistolen likte jeg godt før når zombier var enklere å aggroe, men nå trenger jeg nesten ikke SD lenger. Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jepp, måtte bruke 4 eller 5 skudd med PDW på en zombie så derfor skifta jeg! Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Kasta ifra meg en Uzi og AK med 3 mags i brannstasjonen i Cherno på Norway 16 hvis noen vil ha Hvilken pistol er best egentlig? Fant meg en M9 så brukte den isteden. Jeg syns revolver er best. M1911 på en god nr. 2. Sikkert de som foretrekker PDW eller M9SD eller noe istede. om du vil loote nwa eller andre populære ferieparadis så er m9sd den beste pass dere, nå har jeg m107a, gunner ned alle jeg ser, driter i om du har gunner eller axe!! Du som loka rundt på Norway 5 for noen timer siden? I området mellom airstrip og Cherno. nei, jeg lå med firestation i electro og snipa folk og drepte alt som hadde puls i stary sobor Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Noen som kan anbefale en av Norway til å sette opp en camp på? Skal sette opp en ny camp med gruppa, og prøver å finne ut hvilken server vi skal ha den på. Så lenge dine telt har fungert bra på serveren hadde jeg satt pris på svar! Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 hehe du har Bear trap ihvertfall. Tramper du i den så knekker du føttene. Jeg har det plassert ved campen min og det er rimelig langt uti bushen så hvis han tråkker oppi den uten morfin så er det nesten bare å suicide for personen. Eventuelt drepe deg/sjekke telta dine for morfin om du vil loote nwa eller andre populære ferieparadis så er m9sd den beste Nja. Hvis jeg hadde funnet en M9SD, mens jeg allerede hadde en revolver med nok ammo så ville jeg beholdt revolveren. De dreper som regel zombier på et skudd og er ganske treffsikker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Noen som vil spille nå? steam: Kolio3 http://steamcommunity.com/id/kolio3 Har mic (ts3, mumble steam skype) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Får vel mote meg opp til å teste dette igjen da. Prøvde litt før helgen, men endte opp død i løpet av 15 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå