furiousanimal Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei, jeg bare lurer på om det er trygt å vaske ps3 kontrollerene med vann og såpe? mine er blitt ganske mye merker på, så vil bare spørre før i tilfelle jeg gjør noe dumt da. Å hvordan bør jeg vaske selve konsollen, er det noen måter som er bedre enn andre? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det går fint så lenge du ikkje fyller dei opp med vatn. Ta ein fuktig klut, våtserviett eller liknande. Noko som fordampar kjapt som vindusvask er ikkje dumt. Skrubb av kontrollen utvendig og tørk av eventuelle restar av vatn. Same kan du gjere med konsollen, men pass på at du ikkje får vatn inni den. Tørke av litt støv, eventuelt ein fuktig klut bør vere noko. 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Det går fint så lenge du ikkje fyller dei opp med vatn. Ta ein fuktig klut, våtserviett eller liknande. Noko som fordampar kjapt som vindusvask er ikkje dumt. Skrubb av kontrollen utvendig og tørk av eventuelle restar av vatn. Same kan du gjere med konsollen, men pass på at du ikkje får vatn inni den. Tørke av litt støv, eventuelt ein fuktig klut bør vere noko. Tusen takk for hjelp, det skal jeg prøve :-) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bruk tørre eller noe fuktige q-tips for å komme til under spakene, og på vanskelige steder ved de øverige knappene. Å rense med lufttrykk på boks er også et godt alternativ i tillegg til det andre som har blitt nevnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå