teoretikeren Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Gutter og jenter, se hva jeg fant: Lenke til kommentar
teoretikeren Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ser at eksamene også går på TOG3030, akkurat samme... Hmm.. Tror vi er inne på noe her... Lenke til kommentar
larsrangoy Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hva har dere tenkt å skrive om bruk av jordfeilvern egentlig? Tenker på hvis vi skal sette opp ny underfordeling i 1. etasje. Vanligvis så er det jo ikke noe problem med jordfeil i TN nett fordi det vil være det samme som en kortslutning med en fase og dermed vil sikringen løse ut. Finner ikke noen steder at det er et krav om det. Men kommer til å skrive for menneskets sikkerhet så setter jeg inn det, fordi hvis vi får høy overgangsmotstand til jord i en jordfeil så er det ikke sikkert at sikringa ryker. og vi kan få brann i kablene. Hva har dere skrevet om * Nye data og elektronikksystemer? Lenke til kommentar
teoretikeren Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hva har dere tenkt å skrive om bruk av jordfeilvern egentlig? Tenker på hvis vi skal sette opp ny underfordeling i 1. etasje. Vanligvis så er det jo ikke noe problem med jordfeil i TN nett fordi det vil være det samme som en kortslutning med en fase og dermed vil sikringen løse ut. Finner ikke noen steder at det er et krav om det. Men kommer til å skrive for menneskets sikkerhet så setter jeg inn det, fordi hvis vi får høy overgangsmotstand til jord i en jordfeil så er det ikke sikkert at sikringa ryker. og vi kan få brann i kablene. Hva har dere skrevet om * Nye data og elektronikksystemer? Sjekket linken min over? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 på data og elektronik systemer tenker jeg at det skal legges opp data til kontorene som skal gå på telefon og internett. utenom det har jeg ikke tenkt så mye på det Lenke til kommentar
larsrangoy Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 ja, læreren min som har vært med på å lage slike eksamensoppgaver før sa at de satte seg ned et år å lagde 3-4-5 eksamensoppgaver i slengen, og da var det gjerne med samme utgangspunktet (huset). bare at oppgavene var forskjellige. Det ser ut som det stemmer bra her, for den oppgava der står det ikke noe om enøk eller ventilasjon. Men den data oppgava er vell sikkert noe lignende som den første oppgava der. så tror ikke vi skal henge oss opp i den eksamenen der, for hvis den hadde gitt oss MYE hjelp så hadde de nok ikke lagt den ut. menmen, synes den så ganske lett ut egentlig. Lenke til kommentar
Stillwater Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hva fikk dere på eksamen? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Får vel ikke svar før om 18 dager? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Tror han mente hvilke oppgaver som ble gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå