kabelsatan1 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Av alle ting har jeg prestert å rote vekk cd'en som fulgte min vårt Pinnacle DV500-kort. Noen som vet om det går an å laste ned driverne? Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Bare se etter på pinnaclesys.com det Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Bare se etter på pinnaclesys.com det Det er jo tidenes minst brukervennlige site... Har lett i lengre tid der, uten å finne noe. Får vel ta skrittet ut av den digitale verdenen en liten stund og ringe dem, tror jeg :o Lenke til kommentar
adonis Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Følg lenken http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp...me=&page_id=469 så kommer du til nedlastingssidene for DV500. Du kan også laste ned en liten fix på MPEG-eksport ved å trykke her! Ellers er det et tidsbegrenset tilbud om å oppgradere til Pinnacle Edition, tror prisen er under kr. 1000,- for den med DV500! Kan være verdt å vurdere. Les hva andre sier om Edition her! /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå