Shruggie Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det har i de siste to årene blitt stadig mer av dette på forumet. En ting er at folk skal få diskutere hva de vil, men det virker som om enkelte debattanter bruker all sin tid på forumet og forsøpler praktisk talt alle tråder i Politikk og Samfunn med dette tullet. Hva kan vi gjøre med dette? Det er åpenbart alt for grovt og urettferdig å gjøre det ulovlig å fremme konspirasjonsteorier og antidemokrati, men jødehatet syntes jeg faktisk vi kan hindre veldig effektivt ved å sette inn sterkere regler mot rasisme. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er enig i at det er et problem, men og bruke rasisme paragrafen fordi du ikke er enig er og legge et lokk på ytringsfriheten forumet har. 1 Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Alle har sine meninger om ting, men 90% av alt jødehat og liknende er ubegrunnede fordommer, noe som absolutt er noe vi burde være strengere med, greit nok er det med opphetede diskusjoner, men når det strekker seg til barnslige kommentarer hvor en absolutt skal skylde på en uskyldig folkegruppe ville jeg absolutt satt en advarsel. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg snakker ikke om rasismeparagrafen i loven, jeg snakker om å lage strengere regler på forumet. Dette forumet kunne om de ville gjøre det ulovlig å snakke om leverpostei, uten at det hadde hatt noe med norsk lov å gjøre. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er konspirasjoner, folk benekter holocaust, skylder på jøder og herjer på, det er fulstendig lovlig, skjøl om det er patetisk, men idioter finnes overalt her i verden. Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er ikke bare snakk om de skrevne lover om ytringsfrihet, men det å vise respekt, selv om vi lever i et land og skriver på et forum med ytringsfrihet betyr ikke det at vi kan pøse på med totalt respektløse utsagn konsekvensfritt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvis trådens emne ikke har noe å gjøre med antidemokrati, konspirasjonsteorier eller jødehat, vil innleggene bli slettet såfremt vi blir gjort oppmerksomme på regelbruddene. Off-topic er ikke tillatt i noen av forumets kategorier (med et visst unntak i Off-topic), så vi trenger ingen spesialregler for disse tre emnene. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg snakker ikke om rasismeparagrafen i loven, jeg snakker om å lage strengere regler på forumet. Tror jeg, og mange andre kan skrive under på at forumet vil bli forlatt om dette skjer. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg snakker ikke om rasismeparagrafen i loven, jeg snakker om å lage strengere regler på forumet. Tror jeg, og mange andre kan skrive under på at forumet vil bli forlatt om dette skjer. I can sign this. Alså, for min del så bruker eg rett og slett forumet til å diskutere litt smålig her og der, uten og innvolvere meg veldig mye i mangen tråder, om folk skulle måtte legge vekk meningene sine, synspunkteke sine fordi at forumet prøver og regulere kva som er lov å meine, så vil heile poenget forsvinne. Men selvfølgelig, rimelighetens grenser, men forumet har ganske allright retningslinjer. Og ja, eg troller både i eine og andre enden av forumet og får meg smekk på fingeren! wuuh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå