Nachoswolf Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ikke spør hvorfor, men jeg og en kamerat følte for å sykle rundt i et lokalt tjern, og vi holdt på i en drøy time på grunna (0-1m dybde). Det er en DBS intruder terrengsykkel. Tåler sykkelen aktiviteter som dette i lengden? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hold deg unna saltvann og ikke hopp over vedlikeholdet, så skulle vel det gå bra. Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Hold deg unna saltvann og ikke hopp over vedlikeholdet, så skulle vel det gå bra. Takk og pris, synd jeg ikke får kryssa Atlanteren på sykkel da Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Om du virkelig har lyst å krysse Atlanteren så går nok det bra, det også. Bare husk å skylle sykkelen godt i ferskvann etterpå. Salt = rust. Kanskje du skal ta med deg en liten skvett med egnet smøremiddel også. Lykke til! Gleder meg til å lese i avisen om verdens første som sykler Norge - Mexico. Endret 28. mai 2012 av Må jeg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå