Malways Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei. Er det en mulighet for å skjule navnet på den man får melding av på iphone 4s? Vet man kan ta av forhåndsvisningen av meldingene, men hadde vært kjekt om det fks bare hadde stått "melding" eller noe istedenfor navnet på den jeg får melding av. Litt rotete innlegg, men håper på svar. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nei. Det kan hende det er mulig hvis du jailbreaker, men det kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
Malways Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Okii, har ikke tenkt til å jailbreake uansett! Takk for svar Lenke til kommentar
pingerrrrs Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvordan får du til å skru av forhåndsvisning av meldinger? Jeg finner ingenting.. Har iPhone 4. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvordan får du til å skru av forhåndsvisning av meldinger? Jeg finner ingenting.. Har iPhone 4. Innstillinger.app > Varslinger > Meldinger > Deaktiver «Vis forhåndsvisning». Ordlyden kan være en annen, da jeg har iOS på engelsk og oversatte selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå