BigFecup Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som har vært borti ulyd i en Nordic 450 Elliptical? Lyden er som om noe glipper over (knetter) å det kommer på samme posisjon ved hver omdreiing.. Marskinen er ellers i orden, det er bare den irriterende lyden som kommer.. Jeg har sett over om det var noen løse muttere eller skruer og jeg fikk samboeren min til å prøve den, men lyden var der fremdeles.. Lenke til kommentar
BigFecup Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Fremdeles ingen? Jeg holder på å bli gal!! Kjøpte den privat, og den var kjempe god de første 3 ukene, men så kom lyden også.. Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hei, kom tilfeldigvis over denne tråden da jeg googlet etter bruksanvisning på min 450 elliptical. Jeg har presis det samme problemet som deg. Lyden kommer idet jeg trør ned med venstre fot. Den har vært slik så lenge jeg kan huske(tror jeg kjøpte den for omtrent 2 år siden.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå