DNA Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Betaler for 75 mbit internett og alt har vært fint inntil i dag. Internetten vil ikke gå høyere enn 3-5mbit, får ikke sett stream engang. Og online spill lagger. Noen andre som har samme problemet? :nei2: Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvor holder du til? Bor i Oslo, og får 70/10 som jeg betaler for. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Bærum. Har enda problemer. Går utrolig tregt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Prøv tracert www.uio.no Da vil du se hvor forsinkelsen skjer. Har du restartet router og modem? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Prøv tracert www.uio.no Da vil du se hvor forsinkelsen skjer. Har du restartet router og modem? Gjorde det nå. Ser ut til at MS til ruter er ganske lav, mens til serveren (ISP og greier) så var MS flere titals høyere. Det første jeg gjorde var selvfølgelig å restarte router og modem da jeg hadde problemer, men til ingen nytte. Endret 28. mai 2012 av DNA Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Til router bør du ligge under noen få millisekund. Med kabel måler man normalt 1ms, mens trådløst bør ligge under 10ms. Første hopp etter det bør ligge under 10-15ms. Du bør vel ikke ha mer enn 15ms til Oslo heller :-) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Ser ut til at problemet løste seg selv. Alt ser ut til å være fint etter litt nattesøvn. Hadde 70 ms til oslo hvis jeg husker riktig og lå någenlunde på det en skal ligge på når det gjelder trådløst. Takk for opplysende og hjelpende svar. Endret 29. mai 2012 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå