TheNarsissist Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei, jeg driver å eksprimenterer litt med studieteknikker. Har et program på skole PCen som heter Budgie Pro. Det er et program som leser opp tekst. Tenkte jeg skulle bruke det til å lese opp notater mens jeg recorder det for så å legge det på mobilen som mp3, men jeg har støtt på et problem. Hvordan får jeg audacity til og kun recorde lyden på PCen og ikke lyden rundt meg? Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) hvilket operativ system kjører du? Windows 7: høyre klikk på høytaler ikonet ned til venstre->Innspillingsenheter->Høyre klikk på mikrofonen-> Vis deaktiverte enheter ->høyreklikk stereo miks->aktiver og angi som standardenhet. håper det hjelper Endret 28. mai 2012 av The_Airborn Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Det funket perfekt, tusen takk. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Hvordan får man det vanlig igjen? Får det ikke til. Skulle ha spilt inn litt gitar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå