amo062 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Er fotball egentlig farlig? Jeg har merket i det siste at det er mange som skader seg. Og at de har krampe og sånt. Er det farlig? Hva er det som e farlig med fotball? Endret 28. mai 2012 av amo062 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er farligere å sitte i sofaen med en 6-pack og en pose chips og se på fotball hver dag enn det er å spille. Hva lurer du egentlig på? Lenke til kommentar
amo062 Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg lurer på om fotball e farlig? om det kan ødlegge kroppen vist du har krampe og sånt.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Om du ikke har noen spesielle skader eller sykdommer skal du ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
amo062 Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Om du ikke har noen spesielle skader eller sykdommer skal du ikke bekymre deg. Ja, men om jeg blir skada? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kommer helt an på hvilken skade du får. Stor forskjell fra en lårhøne til brukket ankel ol. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ja, om du blir skadet så må du jo forholde deg til det, og følge rådene fra lege og/eller kroppens signaler, men dette gjelder jo uansett hva du holder på med. Fotball er ikke farlig. Det er sunt å trene...selv om du skulle skade deg av og til. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Wahahaha,fotball er ikke farlig. Det er farligere å få kjerringstøt enn å få krampe. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg lurer på om fotball e farlig? om det kan ødlegge kroppen vist du har krampe og sånt.. Krampe er vondt, men ikke farlig. Og rampe kan du få i senga! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) De aller fleste sporter kan være "farlige". Det som er farlig er overtrening som profesjonell spiller, hvor du da kan risikere blant annet hjertestans. (Dette kan jo skje uansett om du er proff eller ikke, men sjansen er vel større). Ellers kan du jo brekke arm, bein, osv, men dette er jo ikke livsfarlig. Har selv fått hjernerystelser og brukket ankelen ved fotballspilling, men dette er jo ikke "farlig". Er jo også flere spillere som har blitt lam av å spille fotball. Dagfinn Enerly er jo et eksempel. Endret 29. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Altså, det er snakk om fotball på generelt basis. Og for mann i gata handler det ikke om karriere, penger eller et levebrød. Å snakke om folk som Dagfinn Enerly eller å se på hodeskadene i starten av tippeligaen er i mine øyne helt feil fokus når noen spør om fotball er farlig. Mann i gata (eller dama for den saks skyld) spiller amatør fotball hvor flesteparten er langt fra så seriøse som elitespillerne er, så svaret er et rungende nei. Fotball er ikke farlig på amatør nivå, skader skjer. Men det skjer også når du sykler eller går til jobben/butikken/kjøleskapet. I rake motsetning tror jeg det er godt for kroppen, bevegelighet og intensivitet... Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Pass deg så du ikke tråkker feil, som han her. Det er verdt det! Endret 29. mai 2012 av JohnsonJr Lenke til kommentar
amo062 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Pass deg så du ikke tråkker feil, som han her. Det er verdt det! Takk for det bilde! Det trengte du ikke å sende meg, det så ikke noe gøy ut, og det er forferdelig! Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Wahahaha,fotball er ikke farlig. Det er farligere å få kjerringstøt enn å få krampe. Haha xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå