Vegard-K Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Vart ikke noe bedre. De lysene lyser i typ 1 sek under oppstart. Det må da være sykt mye feil på maskina når det er så mye som lyser, or what? Jeg har ingen vifter koblet til, kun CPU-vifta, har det noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
dreamrocker Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 At de blinker opp under oppstart er nok ok men det er når de lyser lenge det er skummelt, les deg opp litt i manualen til hovedkortet. At du starter uten vifter skal ikke gjøre noe, så lenge CPU kjøleren går. Bare ikke kjør lenge. Lyser Mem ok led`en hele tiden, sjekk RAM brikker, annet av led lamper som lyser så sjekk det. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Åja, det er bare under oppstart, la ut en film i den_forige_tråden, som viste når jeg bootet, der ser du de lysene. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IbT09IsMoZQ Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Veeldig off topic, men hvordan får jeg ut HDDen fra kabinettet? Lenke til kommentar
dreamrocker Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 1. Du ser bare 2 sek av oppstarten på din film, resten er bare av BSOD koden, ingen sjans til å gjøre seg opp noen mening om hva som kan være feil men BSOD tyder på RAM feil. 2. Du har jo akkurat satt sammen maskinen, SLUTT Å TULL!!!!! 1 Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Beklager, jeg slet virkelig med å få ut HDDen, men fant ut at jeg måtte klemme sidene mot hverandre , og nei, jeg "tuller" ikke. Lenke til kommentar
STREN Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hva ble løsningen?? //--STREN--// Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg vet rett og slett ikke, fikk en dude til å fikse det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå