missmooo Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 For en uke siden så klarte katten å søle vann på bordet, som da rant inn i vifta på macen min ( macbook pro13) den kortslutta, og jeg fikk helt panikk.. Jeg var selvsagt så dum at jeg prøvde å skru den på igjen flere ganger, før jeg leste at man ikke skulle gjøre det. Jeg leste også at man skulle legge den til tørk, noe som jeg har gjort i en uke nå. Har tatt av lokket bak, så den skulle få tørke bedre, men har ikke tatt ut batteriet, eller noe annet. Jeg prøvde å skru den på igjen nå, en uke etter det skjedde, men ingenting skjedde... hva skal jeg gjøre nå? skal jeg la den tørke lengere? jeg har ikke forsikring på den, og lurer på om det er noe jeg kan skaffe meg, eller om jeg skal sende den på reparasjon, og håpe de kan fikse den? vær så snill og hjelp meg, anerikke hva jeg skal gjøre nå.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Du glemte: hilsen jente 13 Endret 28. mai 2012 av Wizzlee 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Du lagde en eksakt lik tråd isted, og du fikk dine svar. Endret 28. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
missmooo Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Du lagde en eksakt lik tråd isted, og du fikk dine svar. ja, veit, men vil jo alltids ha flere svar ..e er btw ikke 13 år.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Er det en maskin du har fått utdelt av skolen? Tror uansett du ligger dårlig an, og det beste valget er kanskje å kjøpe en ny, og samtidig være mer forsiktig. Skaff garanti neste gang i så fall. Å ikke ha garanti på en så dyr PC er veldig dumt. Endret 28. mai 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Du fikk ett poeng for ikke å gi deg Lenke til kommentar
missmooo Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Er det en maskin du har fått utdelt av skolen? Tror uansett du ligger dårlig an, og det beste valget er kanskje å kjøpe en ny, og samtidig være mer forsiktig. Skaff garanti neste gang i så fall. Å ikke ha garanti på en så dyr PC er veldig dumt. Nei, kjøpt selv.. Veit jeg burde hatt garanti ogsånn, men jeg var vel så dum at jeg trodde ingenting skulle skje med den.. Får vel spare penger til en ny en da. Trist å miste alle bildene og programmene ogsånn, men har mye på hardisk, heldigvis (: Værste er vel at den var ganske ny, og at jeg hadde spart veldig lenge.. men takker uansett for svar Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Harddisken kan fortsatt være intakt, så denne bør du skru ut, og få koblet den til en annen maskin. Lenke til kommentar
missmooo Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Harddisken kan fortsatt være intakt, så denne bør du skru ut, og få koblet den til en annen maskin. Jeg mente en ekstern harddisk, sorry.. men ja, kanskje jeg klarer å redde hardisken på macen også Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 For en uke siden så klarte katten å søle vann på bordet, som da rant inn i vifta på macen min ( macbook pro13) den kortslutta, og jeg fikk helt panikk.. Jeg var selvsagt så dum at jeg prøvde å skru den på igjen flere ganger, før jeg leste at man ikke skulle gjøre det. Jeg leste også at man skulle legge den til tørk, noe som jeg har gjort i en uke nå. Har tatt av lokket bak, så den skulle få tørke bedre, men har ikke tatt ut batteriet, eller noe annet. Jeg prøvde å skru den på igjen nå, en uke etter det skjedde, men ingenting skjedde... hva skal jeg gjøre nå? skal jeg la den tørke lengere? jeg har ikke forsikring på den, og lurer på om det er noe jeg kan skaffe meg, eller om jeg skal sende den på reparasjon, og håpe de kan fikse den? vær så snill og hjelp meg, anerikke hva jeg skal gjøre nå.. Min erfaring med eple produkter til sier at man møter en selger som hån ler deg opp i ansiktet og sier "sorry, den kan vi ikke fikse. Du må nok kjøpe en ny for det koster mer å fikse den enn å kjøpe en ny" Lenke til kommentar
missmooo Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 For en uke siden så klarte katten å søle vann på bordet, som da rant inn i vifta på macen min ( macbook pro13) den kortslutta, og jeg fikk helt panikk.. Jeg var selvsagt så dum at jeg prøvde å skru den på igjen flere ganger, før jeg leste at man ikke skulle gjøre det. Jeg leste også at man skulle legge den til tørk, noe som jeg har gjort i en uke nå. Har tatt av lokket bak, så den skulle få tørke bedre, men har ikke tatt ut batteriet, eller noe annet. Jeg prøvde å skru den på igjen nå, en uke etter det skjedde, men ingenting skjedde... hva skal jeg gjøre nå? skal jeg la den tørke lengere? jeg har ikke forsikring på den, og lurer på om det er noe jeg kan skaffe meg, eller om jeg skal sende den på reparasjon, og håpe de kan fikse den? vær så snill og hjelp meg, anerikke hva jeg skal gjøre nå.. Min erfaring med eple produkter til sier at man møter en selger som hån ler deg opp i ansiktet og sier "sorry, den kan vi ikke fikse. Du må nok kjøpe en ny for det koster mer å fikse den enn å kjøpe en ny" huff, Ja okei, har hørt det er veldig dyrt ja.. kjett at det er så dyrt for å reparere ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå