Susannf Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei, Skal kjøpe ny grill og kom over et tilbud på lefdal på en Nordic Season Hudson gassgrill.. Noen som har erfaringer med denne grillen? Finner ikke noen tester av grillen eller info om garantitid.. Link til grill: http://www.lefdal.com/product/hjem-og-pleie/grill-og-sommerprodukter/GG201017/nordic-season-hudson-gassgrill Lenke til kommentar
Loko Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Grillen er ikke noe Weber kvalitet for å si det slik, men hvis du skal ha en tilsvarende weber må du betale 3 ganger så mye. Nordic season vil jeg påstå er en av de bedre billigleverandørene av griller. Sjeldent noe feil med dem, men dem varer dog ikke like mange år som weber (derav også stor prisforskjell) Lenke til kommentar
darket Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 blir ihvertfall laget på samme fabrikk som weber, og kvaliteten har blitt bedre med årene. lett å sette sammen også. kjøp tilbehør for de pengene du sparer, kanskje du får mer grillglede totalt sett? Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hei, gammel trå, men prøver. Saken har seg slik at jeg gikk til innkjøp av en " Nordic Season Hudson gassgrill" Og etter flere timer med montering ble jeg endelig ferdig. Problemet er bare at jeg syns lokket tipper, og ikke er like tungt, slik jeg følte det i butikken. Noen andre som har opplevd det ? eller noe lignende ? Mvh Tiper Lenke til kommentar
Loko Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Den "pinnen" du setter lokket fast med bak på lokket. Er den satt i riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå