Gå til innhold

Tilbakemelding på søkefunksjonen

Anbefalte innlegg

Jeg sitter akkurat nå og søker etter et emne jeg så for en liten tid tilbake. For å finne igjen denne tråden prøver jeg å søke på et ord jeg tror var i emnetittelen, i den forumdelen jeg tror tråden var. Jeg skriver inn ordet, velger kategorien jeg vil søke i, og velger "kun i tittel". Gud veit hva denne "passer"-boksen skal fortelle meg, jeg har prøvd begge uten stort forskjellig resultat.

Trykker så på søk, og får opp et aldeles makkverk av en liste av emner, hvor søkefunksjonen har driti komplett i at jeg kun ville søke i trådtitler. Jeg ville også ha en emneliste, men poster fra samme tråd dukker opp flere ganger. Flesteparten av trådene som dukker opp er dog i riktig kategori. Så ser jeg en knapp med "kun emnetitler". Trykker på denne. Forumet gir meg tråder som har riktig ord i trådtittel, fra alle kategorier i hele forumet. Magesår. Det eksisterer forresten en "vis flere alternativer"-knapp, som gjør fuckall. Flott.

Spørsmålet mitt er: Er søkefunksjonen på forumet så hinsides bedriten? Hvis ikke, kan noen VENNLIGST fortelle meg hvordan jeg søker kun i trådtitler i et bestemt forum? På forhånd takk.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...