tho_kva2 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg har kjørt 3skjermen over lengre tid og tenkte jeg nå skulle sette opp en ekstra, men ser ut som den ikke klarer å kjøre fire samtidig? Har lett litt og den skal jo støtte det? Alle skjermene og ledningene funker, har prøvd, men når jeg skal koble til den fjerde skjermen så får jeg bare den fine feilmeldingen "unable to save display settings". Hva er galt? Bruker disse utgangene: MiniDP -> VGA MiniDP -> HDMI HDMI DVI Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Ingen som har noe input`? Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 det er activ display port adapter sant? og noen modeler av skjerkortet støtter mer/mindre skjermer tilkoblet Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis du bruker passive DP overganger kan det være problemet. http://www.amd.com/us/products/technologies/amd-eyefinity-technology/how-to/Pages/faqs.aspx#whats-the-diff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå