maanemann Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Spiller fortsatt Skyrim. Er for lengst ferdig med MQ og Imperials-vs-Stormcloaks questelinjene. Så det som gjør at det fortatt er noe å gjøre i spillet på er å gjøre bok-questene til Urag gro-Shub (The Arcanaeum,Winterhold) som jeg etterhvert har skjønt er det som tilsvarer Mages Guild questene i dette spillet. I tidlere TES spill har jeg gjort masse Fighters Guild quest. Men som en liten protest mot Bethesda design-beslutning der de integrerer The Circle (werewolf) fullstendig i The Companions, har jeg valgt å bryte av før The Circle questene der. Spørsmålet er da for dere som har gått til tops i Companions. Er det masse random quest til slutt slik som bok-questene i The Arcanaeum? Spør for fordi jeg ønsker fler quest. Endret 28. mai 2012 av maanemann Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ja, det er det. Og hvis du ikke har lyst til å være varulv finnes det en kur som du vil oppdage hvis du spiller alle Companions-questene. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Takk for svar! Da får jeg se hvor "desperat" jeg blir. Kan du (eller andre) si noe om disse random questene til slutt? Det er svært mange? Er det hente ting quest ala bokquestene, eller mer spennende? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det er så mange quests du bare gidder, men det er bare et par typer. De minner litt om "hente ting"-questene, men jeg vet ikke hvor mye du vil jeg skal si.. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er ikke de questene på slutten "evig" ? At uansett hvor mange man gjør, så genereres nye? Lenke til kommentar
Tufs Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Tror de fleste guildsene har sånne automatisk genererte quester med noen få variasjoner som brukes for å farme rep, og som senere kan gjentas uendelig. Lenke til kommentar
basStian Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Tror de fleste guildsene har sånne automatisk genererte quester med noen få variasjoner som brukes for å farme rep, og som senere kan gjentas uendelig. Farme rep? Lenke til kommentar
Tufs Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Farme rep? Jobbe målbevisst for å øke status innen guildet og låse opp questlinjer og events. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå