Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en uke siden så klarte katten å søle vann på bordet, som da rant inn i vifta på macen min ( macbook pro13) den kortslutta, og jeg fikk helt panikk.. Jeg var selvsagt så dum at jeg prøvde å skru den på igjen flere ganger, før jeg leste at man ikke skulle gjøre det. Jeg leste også at man skulle legge den til tørk, noe som jeg har gjort i en uke nå. Har tatt av lokket bak, så den skulle få tørke bedre, men har ikke tatt ut batteriet, eller noe annet. Jeg prøvde å skru den på igjen nå, en uke etter det skjedde, men ingenting skjedde... hva skal jeg gjøre nå? skal jeg la den tørke lengere? jeg har ikke forsikring på den, og lurer på om det er noe jeg kan skaffe meg, eller om jeg skal sende den på reparasjon, og håpe de kan fikse den? vær så snill og hjelp meg, anerikke hva jeg skal gjøre nå :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å fjerne batteriet skulle nok vært det første du gjorde, og du burde ikke ha prøvd å skru den på.

Jeg antar at den er dødd for godt siden den ikke skrudde seg på etter en uke. Det er ikke noe vits i å tørke den lenger.

Hva du burde gjøre er vel å veie pris for reperasjon opp mot pris for ny.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å fjerne batteriet skulle nok vært det første du gjorde, og du burde ikke ha prøvd å skru den på.

Jeg antar at den er dødd for godt siden den ikke skrudde seg på etter en uke. Det er ikke noe vits i å tørke den lenger.

Hva du burde gjøre er vel å veie pris for reperasjon opp mot pris for ny.

Okei, trist å høre, men takk for svar.

Lenke til kommentar

Kan hende at du kun trenger å bytte logicboard (main board). Du kan jo prøve å lukte deg frem til kortsluttningen.

Å bytte logicboard klarer du nok selv. ifixit.com har veldig bra dokumentasjon på den slags.

Lenke til kommentar

Kan hende at du kun trenger å bytte logicboard (main board). Du kan jo prøve å lukte deg frem til kortsluttningen.

Å bytte logicboard klarer du nok selv. ifixit.com har veldig bra dokumentasjon på den slags.

Ja okei, takk :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...