Warrior350 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Har et spm ang. sesjon del 2. Er logikk testene like IQ testen på mensa.no? Hvilke tester er det som blir gitt? Er det noe det går ann å trene på? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Testen er tredelt, en med ordlikhet, en med matematiske problem og en med mønstergjenkjenning. Lenke til kommentar
Warrior350 Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Testen er tredelt, en med ordlikhet, en med matematiske problem og en med mønstergjenkjenning. Åssen er testene egentlig? Er de noe av vanskelighetsgraden på Hjemmetesten til Mensa? Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Umulig å svare på. For noen er det vel kjempevanskelig, mens for andre er det ikke fullt så vanskelig. - Ja, noen av spørsmålene ligner på raven testen til Mensa, men Mensa sin raven test er større og mer omfattende. Lenke til kommentar
Warrior350 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Umulig å svare på. For noen er det vel kjempevanskelig, mens for andre er det ikke fullt så vanskelig. - Ja, noen av spørsmålene ligner på raven testen til Mensa, men Mensa sin raven test er større og mer omfattende. Da det gjelder synstesten, er det kun ei tavle å se på, og på hvor lang avstand ca, om du husker det? Takk for svar! Lenke til kommentar
SolSte Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Umulig å svare på. For noen er det vel kjempevanskelig, mens for andre er det ikke fullt så vanskelig. - Ja, noen av spørsmålene ligner på raven testen til Mensa, men Mensa sin raven test er større og mer omfattende. Da det gjelder synstesten, er det kun ei tavle å se på, og på hvor lang avstand ca, om du husker det? Takk for svar! Jeg måtte ta to forskjellige fordi jeg sa jeg brukte briller, men allikevel klarte å se alt på den første tavlen fint. Jeg har 0,5 og 0,75 i korreksjon. De fleste må bare ta en test. Tror du står ca 2-3 m fra, og ja, det er bare ei tavle å se på. De skal også finne ut om du er fargeblind. Da får du se forskjellige bilder, og må si hvilket tall du ser. På ett av bildene er det ingen ting, det er der fordi fargeblinde gjerne ser noe i det Håper det hjalp! Lykke til Lenke til kommentar
Warrior350 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Tusen takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå