Gå til innhold

Sesjon DEL 2- Tester

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å svare på. For noen er det vel kjempevanskelig, mens for andre er det ikke fullt så vanskelig.

- Ja, noen av spørsmålene ligner på raven testen til Mensa, men Mensa sin raven test er større og mer omfattende.

Da det gjelder synstesten, er det kun ei tavle å se på, og på hvor lang avstand ca, om du husker det?

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Umulig å svare på. For noen er det vel kjempevanskelig, mens for andre er det ikke fullt så vanskelig.

- Ja, noen av spørsmålene ligner på raven testen til Mensa, men Mensa sin raven test er større og mer omfattende.

Da det gjelder synstesten, er det kun ei tavle å se på, og på hvor lang avstand ca, om du husker det?

Takk for svar!

Jeg måtte ta to forskjellige fordi jeg sa jeg brukte briller, men allikevel klarte å se alt på den første tavlen fint. Jeg har 0,5 og 0,75 i korreksjon. De fleste må bare ta en test. Tror du står ca 2-3 m fra, og ja, det er bare ei tavle å se på. De skal også finne ut om du er fargeblind. Da får du se forskjellige bilder, og må si hvilket tall du ser. På ett av bildene er det ingen ting, det er der fordi fargeblinde gjerne ser noe i det :)

Håper det hjalp! Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...