Spenis Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 På http://www.leifoyvind.com/radioleffa.htm Har jeg lyst å ha egen radio som et prøveprosjekt. Jeg skal selvsagt ikke spille andres musikk i og med jeg ikke har kontrakt/betalt TONO for det. Men hvordan kan jeg gjøre dette? Jeg har satt inn en HTML kode av Winows media player. Koden: <OBJECT ID="MediaPlayer" WIDTH="553" HEIGHT="42" CLASSID="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" STANDBY="Loading Windows Media Player components..." TYPE="application/x-oleobject"> <PARAM NAME="RADIO" VALUE="videofilename.wmv"> <PARAM name="autostart" VALUE="false"> <PARAM name="ShowControls" VALUE="true"> <param name="ShowStatusBar" value="false"> <PARAM name="ShowDisplay" VALUE="false"> <EMBED TYPE="application/x-mplayer2" SRC="RADIO" NAME="MediaPlayer" WIDTH="192" HEIGHT="190" ShowControls="1" ShowStatusBar="0" ShowDisplay="0" autostart="0"> </EMBED> </OBJECT> Hva gjør jeg for og overføre det jeg sier, til meiaplayeren? Trenger jeg noen tillegsprogram til Pcn? Takk for svar Lenke til kommentar
EmilFabian Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kanskje denne kan hjelpe deg litt på vei 1 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hei! Dersom du straumer til MP3/M3U kan dei fleste nettleserane faktisk spele desse av i HTML5 - noko som er mykje betre enn t.d Windows Media Player. Eg brukar stortsett Mac, og der er WMP verkeleg umogleg. Det finnes ikkje ein offentleg release, så ein må sitte i eit program kalt "Flip". På linux er det neppe betre. For ikke å snakke om mobile plattformar. Eg laga ein radio berre for gøy i rein HTML5 som du kan sjå på (benytter óg ein del Javascript for å scrolle mellom kanalane). Du finner sida her (sjå gjerne på kjeldekoda). Eg har nytta VIDEO-taggar for å fikse nokre problemer, men eg trur ikkje det er noko i vegen for å bruke AUDIO-taggar i plassen. Lukke til Endret 9. juni 2012 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå