Max_Drunk Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Jeg er ny i 3D verden. Tenkte det var på tide å kjøpe meg en 3D TV siden jeg ser over normalt mye film. Så det ble en TV med passiv 3D. Jeg bruker en Syvio X9 mediaspiller med harddisk og jeg lastet ned noen trailere for å teste. "Side ved side" og "over og under" fungerte helt utmerket. Men skulle spille noen trailere som tydeligvis var rippet fra en bluraydisk og pakket inn i en iso fil, det fungerte ikke. Har da funnet ut at det er 4 vanlige 3D format: Side-by-Side, Top-and-Bottom, SENSIO Hi-Fi og Blu-ray 3D. Har og skjønt at man må ha HDMI 1.4 til Blu-ray 3D, eller? Så spørsmålet mitt er: må jeg ha en HDMI 1.4 kabel på min Syvio for å få 3D effekten fra Blu-ray 3D ISO filer? Eller må jeg gå til innkjøp av en blurayspiller med HDMI 1.4 for å få 3D effekt fra blu-ray 3D? Jeg har en bly-ray spiller på pc som jeg vil bruke til å rippe filmer med og føre dem over til Syvio. Endret 28. mai 2012 av wassiboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå