Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

flytting av autopass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  ClintE skrev (På 29.5.2012 den 15.58):

Jeg tror ikke bommene sjekker brikken mot registreringsnummer. Hvis du kjører gjennom en bom med gyldig brikke så er vel alt greit?

Jeg er ganske sikker på at de gjør det, mener å ha blitt fakturert for å kjøre med feil brikke.

Lenke til kommentar
  Notelitten skrev (På 29.5.2012 den 16.00):
  ClintE skrev (På 29.5.2012 den 15.58):

Jeg tror ikke bommene sjekker brikken mot registreringsnummer. Hvis du kjører gjennom en bom med gyldig brikke så er vel alt greit?

Jeg er ganske sikker på at de gjør det, mener å ha blitt fakturert for å kjøre med feil brikke.

Fikk du bot?

Lenke til kommentar

stikk innom en esso stasjon og skriv et skjema om bytte av bil men du beholder samme brikke. jeg jobber med dette hver dag så vet hva jeg sier :p

du kan kjøre med den uten og bytte nummer helt til du havner under en av di tillfelige valgte i kontrollen dems. og da blir det bot pluss at brikka blir deaktivert! :(

så enter gå på esso eller logg in på nettsiden autopass.no og bytt nummer før du fortsetter å kjøre :)

Endret av xcorehc
Lenke til kommentar

nei systemet dems er jo helt på trynet men er vel fordi det ikke skal bli stjålet brikker.

f.eks brikka di blir stjålet så blir en bil kontrolert mot bilnummer. men det er feil nummer altså antagelighvis er brikka stjålet så dem vil da få bot :p

ingen maskin kontroll. maskinen dems registrerer bare at du kjørte igjennom med et bilde av bilen og skiltnummer. så kan tu taes ut til og bli sjekka.

Lenke til kommentar
  xcorehc skrev (På 30.5.2012 den 7.59):
nei systemet dems er jo helt på trynet men er vel fordi det ikke skal bli stjålet brikker. f.eks brikka di blir stjålet så blir en bil kontrolert mot bilnummer. men det er feil nummer altså antagelighvis er brikka stjålet så dem vil da få bot :p

Dette kan ikke være en stor problemstilling...at noen stjeler brikker og benytter de i sin egen bil? Da kan ikke intelligensnivået være særlig høyt :green:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...