Analmeth Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Lagde en lignende om lange, svarte skinnfrakker (man tror man ser ut som Neo, men egentlig ser man bare ut som en svett loff). Det stod mellom svart og mørkerød da de ikke hadde noen brukbare i brun, og den svarte var bare kjedelig. dicktator: Brad Pitt ser bra ut i Fight Club. For å synes det trenger man ikke å være en liten unge som nettopp så den, snakker om hvor edgy den er og forguder Tyler Durden. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Det kommer an på typen skinnjakke og rødfarge, men generelt tror jeg at jeg hadde foretrukket en rød fremfor en svart. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Kan dere ikke fortsette denne diskusjonen i en egen tråd. Hva med å lage en egen tråd for dere som har litt mer rocka stil? Streetwear har jo en egen cafe`. Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg liker egentlig ikke "swag" stilen, personlig liker jeg svart skinn jakke, grå jeans og kanskje en hettegenser med V t-skjorte. noe lignende som på dette bildet. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 10. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2012 Det er noe akward med posituren på armene hans. Dessuten ser han chubby ut med shorta i buksen. Hvis jakket ses for seg selv, så er den tøfffff. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2012 Chubby ut? HAHAHAHAHA. Jakken var grusom, skinnjakker som har sånn "strikk" nede og på ermene er grusomt. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2012 "Strikkene" er også ganske upraktiske når de drar seg hele tiden opp etter at man har kneppet igjen jakken. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2012 AnewZ: Jakken over er grusom, men synes du virkelig alle skinnjakker som er elastiske nederst ser grusomme ut? A2-designet, feks, er relativt vanlig og ser bra ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) *snip* Endret 7. mai 2018 av Krølle Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2012 Finnes unntak på det aller meste. Men som regel, ja. Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Denne jakka her liker jeg også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå