Doffy31 Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Hei som tittelen sier hvil jeg hvite hva som er typisk ungdom når det kommer til mote og er det "homofilt" med brun skinn jakke ? vil bare vite det Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Regner med at du definerer "homofilt" som veldig jålete, litt snobbete og kanskje litt klysete, siden dette har blitt den feilaktige tolkningen folk har idag. Uansett, om det ser ekkelt ut med brun skinnjakke eller ikke spørst helt på helheten. Endel kan pulle det off, og endel vil se helt latterlige ut. Du får tenke på hele stilen. Og hva som er typisk ungdom, burde du ikke bry deg om. Gå med det du liker, synes ser bra ut, og føler er komfortabelt å vise deg frem i. Synes du helt ærlig at det du har på deg er fint, skal jeg garantere at veldig mange også synes det, fordi hjernen har en mye mer enstemig smak av hva som er vakkert og ikke enn hva man skulle tro. Kjør på, og gå med det du føler for. Ikke tenk så mye på hva som er inn Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes brune skinnjakker i de fleste tilfeller ser bedre ut enn svarte. Hva som er typisk ungdom når det kommer til mote er vel mangel på å bry seg eller gjengmentalitet ... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg bruker rød skinnjakke, bitch. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Du er bare misunnelig på Tyler Durden-James Dean-swaggeren min. Endret 2. juni 2012 av Bunnskrap 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Post i bildetråden? Jeg tror rød skinnjakke kan se ordentlig stilig ut om du bruker den riktig. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Typisk ungdom når det kommer til mote i dag er vel swag-stilen, der du kombinerer masse klær med store logoer eller skrift i forskjellige fonter på en gang. Capser med bilder av amerikanske baseball- eller basketballag er vanlig, selvom minoriteten av brukerne vet noe som helst om de amerikanske idrettene. Denimvest over en grå hettegenser, og under alt er ofte en t-skjorte med et tilfeldig print, er veldig vanlig. Det er trossalt det som er mest "in" når det jelder mote for ungdom. Hvis du går på facebookgruppens "Norges fineste stil", ser du at disse stilene blir representert veldig mye, og det er ofte de som får flest "likes". Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Post i bildetråden? Jeg tror rød skinnjakke kan se ordentlig stilig ut om du bruker den riktig. Har ikke kamera lengre, men hvis jeg blir avbildet med den og det ser greit ut kan jeg sikkert flekke det ut i bildetråden. Kjøpte den på en vintage-butikk i London, 35 pund. Made in England. Når det kommer til å bruke den riktig, er det eneste jeg plages litt med sko. Chelsea boots går jo greit, men det begynner å bli for varmt til det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Har du ikke mobiltelefon med kamera? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Hadde en Samsung etellerannetsmartphoneopplegg, men den ble ødelagt i en mosh pit. Telefonen jeg har nå er en hundgammel Sony Ericsson med en potet av et kamera. Så dere får smøre dere godt inn med tålmodighet. Og den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves - for den jakka er blodkul. edit: Jakka er mørkerød. Endret 4. juni 2012 av Bunnskrap 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Ser den med skoa, sliter litt med det selv nå som det er varmt. Ender alltid med at jeg bare slenger på meg noen slitne converse. Vil ha rød skinnjakke selv Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Har selv lagt merke til at mange i klassen min iværtfall kler seg etter musikken de lytter til. Jeg f.eks.i svarte bukser, med metallica-tshorte. Akuratt slik de gikk kled en gang. Men, noen i klassen min lytter ikke til musikk i det hele tatt. De går som regeln i "slække" klær. Endret 4. juni 2012 av thypthon^ Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Aeglus fra Styleforum...... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Kjører klassisk retro med helsetrøye og hihop-bukser. Står godt til hockeysveisen synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Ser den med skoa, sliter litt med det selv nå som det er varmt. Ender alltid med at jeg bare slenger på meg noen slitne converse. Hvilken farge på skoene tenker du passer best, da? For jeg skal bestille meg et par Converse snart. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 No idea, jeg har i sort og mørkeblå. Nå bruker jeg svart skinnjakke, så sorte converse funker fint til den. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Mørkeblå er kult, men jeg har altfor mange blå klær. Blir det litt overkill med burgunder Converse tror du? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Rød skinnjakke = blodharry klesplagg rett fra settet til Thriller. Selvsagt er kidsa som går med det kåt på Tyler Durden 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 What you think you look like: What you actually look like: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå