Agrippa Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Yo, Satser på at dette spørsmålet passer best i denne seksjonen... Jeg har en 27" monitor med USB hub, med 2 porter på venstre side. På grunn av monitorens bredde og stedet der den står ender portene helt inntil veggen og er vanskelige å komme til. Jeg fant huben avbildet under som enkelt kan løse problemet, men jeg tenkte å sjekke om hub-i-hub kan skape problemer eller ganske enkelt ikke vil fungere. Noen som vet? Endret 27. mai 2012 av Agrippa Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Yo, Satser på at dette spørsmålet passer best i denne seksjonen... Jeg har en 27" monitor med USB hub, med 2 porter på venstre side. På grunn av monitorens bredde og stedet der den står ender portene helt inntil veggen og er vanskelige å komme til. Jeg fant huben avbildet under som enkelt kan løse problemet, men jeg tenkte å sjekke om hub-i-hub kan skape problemer eller ganske enkelt ikke vil fungere. Noen som vet? Det skal i utgangspunktet ikke være noe problem, men det er selvsagt en fordel om usb-hub'en har sin egen strømforsyning. Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Glimmers, takk for svar! Jeg tenkte også på mangelen av strømforsyning, men på den annen side er det kun dingser med egen strømforsyning som brukes på de portene, så da håper jeg det blir problemfritt. Monitoren har uansett to porter til på undersiden, så dingser uten egen strøm kan plugges inn der. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 USB støtter 127 enheter hvor hver hub/controller også telles som en enhet. Så ja, det skal gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå