Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan de bare være venner - eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt svar: Nei. Det er ikke mulig med mindre gutten i "vennskapet" er homofil.

Tull. Se mitt svar lenger opp. Det finnes de av oss som tenker med hodet og ikke penis. Tro det eller ei.

Der ligger nå ihvertfall jeg,synes bare det er trivelig med noen "jentekompiser",men dessverre har jeg opplevd mange ganger at jenta tror at jeg flørter/er interessert,når jeg bare fleiper og tuller.

Det kan gå bra,og det kan gå dårlig med slike forhold,men at muligheten for at noen etter en stund med vennskap finner ut at de passer godt sammen,samt at de egentlig er tiltrukket av hverandre er ikke noe nytt.

Vet mange som har blitt gift etter å ha vært venner i maaange år,før de plutselig bare hooka opp og ble par.

Så alarmen burde nå være innstilt på følsom mener nå jeg i ett slikt vennskap,og jeg kan jo nevne at jeg har opplevd at damene til kompiser har prøvd seg(attpåtil både begynt å skulle ta av meg buksene,samt kledd seg naken) ,når forholdet til typen er blitt kjedelig,eller er i en litt tøff fase.

Selvfølgelig har ikke jeg utnyttet dette,men den tankegangen at man ikke ligger med alt man har mulighet til ,den er fraværende hos mange,mange menn.

Jævlig flaut å møte en kompis for tiden,siden dama traff meg ute på byen i desember i fjor, jeg danset litt,og tullet med henne.På nachspill tok meg inn på ett rom med "påskuddet" om at hun ville ha ett "alvorsord"

Alvorsordene var visstnok at jeg skulle få lov til å ligge med henne,for det ville aldri kompisen finne ut.

Jeg sa at jeg hadde fått clamydia,og var hoven nedentil og gikk på kur...

Blir det skikkelig alvor mellom hun og kompisen så blir jeg faktisk å si det til kompisen,særlig siden hun sendte meg ett nakenbilde av seg selv rett etterpå med grov tekst... Anonym poster: aebaf44d18cb4adc09c0b15c31884320

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...